Cursos dispoñíbeis

O obxectivo principal do curso é reflexionar sobre o proceso de ensino-aprendizaxe na ESAD de Galicia a través dun recurso didáctico: as tiras de Quino sobre Mafalda na escola. O modelo de sistema educativo da ESADG, a vinculación da escola coa realidade do estudante, o sentido da escola, a practicidade dos seus contidos, os roles nos procesos pedagóxicos, o papel das novas plataformas de transmisión de saberes.

Neste curso achegarémonos a distintas ferramentas da interpretación do século XX. Abordaremos diferentes técnicas de pedagogos que deixaron unha fonda pegada na arte actoral.

Preme aqui se QUERES entrar no curso.

Preme aqui se NOM QUERES entrar no curso.

Accédese a este curso facendo clic aquí

Principios teóricos e dimensión práctica da comunicación escénica e audiovisual no ámbito da interpretación. Estudo práctico dos principios da linguaxe escénica e audiovisual. Análise práctica da creación escénica e audiovisual como fenómenos comunicativos: aspectos antropolóxicos e sociolóxicos. Análise práctica de espectáculos e procesos metodolóxicos da crítica.

Curso para  actualizacion de ferramentas tecnolóxicas para docentes.

Curso na Rede.

O obxectivo principal é dotar ao profesorado coas competencias e coñecementos básicos para poder organizar e xestionar de xeito básico un curso na aula virtual do centro e adquirir o dominio básico da Plataforma Cisco Webex.

Principios xerais da escenificación. Estudo da concepción, desenvolvemento e evolución do espectáculo. Análise da situación, do personaxe e da escena. Creación e análise do texto espectacular.

Exploración práctica da narratividade espectacular a partir da organización dos materiais escénicos. Adecuación da elección dos elementos de significación aos obxectivos da posta en escena. Coñecemento e experimentación da complexidade do proceso creativo. Valoración e crítica do resultado obtido e do método de traballo utilizado.

Aplicación das técnicas dos sistemas de interpretación na dirección de actores/actrices na escena. Análise e concepción da situación e do personaxe. Interacción do/da actor/actriz no espazo e no tempo co resto de linguaxes escénicas. Concepción e análise do movemento escénico. Posición, desprazamento, ritmo e coreografía.

Proxección do traballo dramatúrxico na posta en escena. Elementos de creación escénica. Principios estéticos, éticos e humanísticos de diversos métodos e escolas de escenificación: tradicións, tendencias e creadores. Metodoloxías e técnicas da dirección escénica.

Estudo dos principais textos e autores relevantes do período da literatura dramática universal considerado, atendendo ao momento  histórico en que se crearon ao seu contido, forma e xénero e tendo en conta a especifidade das competencias do perfil profesional do director ou dramaturgo.

Estudo dos principais textos e autores relevantes do período da literatura dramática universal considerado, atendendo ao momento histórico en que se crearon ao seu contido, forma e xénero e tendo en conta a especifidade das competencias do perfil profesional do director ou dramaturgo.

Análise da escenificación nas diversas formas espectaculares, incluído o espectáculo audiovisual. Diferentes linguaxes e disciplinas artísticas para a creación escénica interdisciplinar.

DEBUXO TÉCNICO I

Benvidos ao curso de Debuxo Técnico I no que estudaremos os instrumentais do debuxo técnico, os principios xerais das técnicas de representación técnicas e as representacións técnicas básicas.

Coñecemento teórico-práctico na aplicación dos medios técnicos e tecnolóxicos nunca proposta escénica. Posibilidades estéticas da tecnoloxía aplicada á maquinaria e á imaxe escénicas.

Estudo dos principais textos e autores relevantes do período da literatura dramática universal considerado, atendendo ao momento histórico en que se crearon, ao seu contido, forma e xénero e tendo en conta a especificidade das competencias do perfil profesional do/da escenógrafo/a.

Estudo dos principais textos e autores relevantes do período da literatura dramática universal considerado, atendendo ao momento histórico en que se crearon, ao seu contido, á forma e ao xénero e tendo en conta a especificidade das competencias do perfil profesional do/da escenógrafo/a.

Coñecemento e utilización dos procesos produtivos e construtivos.

Comprensión dos procesos, elementos e procedementos técnicos.

Apreciación da dimensión estética e os límites convencionais de

procedementos e elementos técnicos e construtivos.

Práctica do proceso completo de creación e construción escenográfica para un
espectáculo, dende a concepción ata a representación, integrando os saberes e
procedementos adquiridos durante toda a carreira. Valoración e crítica do resultado
obtido e do método de traballo utilizado

Bases para a comunicación de palabra e emoción.

Corazón colorido con las notas musicales