Escola de Educación Infantil A Pastora en Cambados

TELÉFONO DIRECCIÓN: 886151177

TELÉFONO PROFESORADO: 88651178

Reserva de plazas para o centro adscrito CEP Antonio Magariños Pastoriza

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades do 21 de outubro de 2022, que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 16 de xaneiro de 2023 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

• O prazo de solicitude abranguerá do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro do 2023, ambos incluídos.

Tanto a presentación das solicitudes como a consulta das listaxes de admitidos, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, deberán realizarse no centro no que está matriculado o alumnado no presente curso ou a través da aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/).

O anexo a cubrir será enviado polo centro ou recollido no mesmo. Solo o entregarán os alumnos que se vaian a matricular no centro adscrito. O plazo para centros distintos é outro.

AnexoTamaño
anexo I.pdf1.23 MB