Ninguén sabe máis que todxs xuntos.

A NOSA ESCOLA

“Siento la escuela como lugar de encuentros, de descubrimientos, de inventos y de aprendizajes.

Benvida

Benvidos á páxina web do cole do Vilariño

Preme aquí para coñecer como traballamos.

ADESTRAMENTO NA PRAIA DA ILLA COA PROFE CELIA

Hoxe fomos a praia da Illa a realizar un adestramento coa profe Celia.

Unha vez recuperadas as forzas coa merenda e unha deliciosa rosca, invitación de Celia.

Fomos ata a praia a xogar coa area e mollar os pés na auga, algúns algo máis que os pés.

Rematamos xogando xa á sombra ata a hora que viñeron a recollernos as familias.

Grazas a todxs por vir a recollernos alí.

Xogamos a pensar con Juanita.

Observamos atentamente o fresco de Rafael “ Cavsaron cognitio”

Xabi.- Parece que es una reina antigua, porque le veo ahí unas estatuas y es como si fuera un sillón. Bueno… una escritora más bien.

Alicia.- Que foi o que che fixo pensar escritora?

OBRADOIRO ALEX VIDAL

Esta mañá participamos nunha charla-obradoiro con Alex Vidal.

Contounos como empezou a practicar Taekwondo, as competicións nas que participou; compartiu con nós as súas medallas, o traxe co que compite e finalmente algúns de nós fixeron un pequeno combate.

CHARLA MIREIA CABERO I JOUNOU

NON VOLO PERDADES, contar con ela supón un esforzo moi importante que de seguro redundará non BENESTAR desta COMUNIDADE EDUCATIVA.

Góspel e canción africanas

Hoxe cantamos e bailamos xunto cos nenxs da EEI de A Granxa e Angustia. Comezamos cantando e movéndonos cunha canción africana e rematamos cun merengue.

SEMANA DE ORIENTACIÓN

A vindeira semana  co CEP Pilar Maestú Sierra e as EEI de Angustia e A Granxa celebraremos e disfrutaremos na X SEMANA DE ORIENTACIÓN. Animádevos a participar!

Comezaremos esta semana cunha fermosa canción que simboliza parte dos obxectivos destas actividades como a empatía, respecto, colaboración, inclusión, diversidade ...

Si me pusiera en tu piel.

CALENDARIO DE ACTIVIDADES

Día do libro

Conversamos, merendamos e saímos a ver o noso xardín.

Día do libro

Celebramos o día do libro coa visita dalgunhas das usuarias do Centro de día de A Pobra do Caramiñal.

Xuntxs pensamos e redactamos unha poesía sobre os libros.

CUN LIBRO

PODEMOS LER