Iniciar sesión: Acceso

A NOSA ESCOLA

“Siento la escuela como lugar de encuentros, de descubrimientos, de inventos y de aprendizajes.

Benvida

Benvidos á páxina web do cole do Vilariño

Os Vilariños e Vilariñas saen a facer unha ruta do Camiño de Santiago.

Os nenos e nenas saen de excursión. Brais.

PROXECTO VOZ NATURA: Os vilariños descubren o Camiño de Santiago "A ORIXE".

Saímos a facer unha pequena ruta do Camiño de Santiago "A ORIXE" desde a nosa escola ata o paseo do Xobre. Alí estábanos a esperar algúns dos integrantes da asociación Amigos do Camiño en Barbanza "A ORIXE".

Grazas ás familias que nos acompañaron pois o paseo ata alí non é doado e á asociación pola súa colaboración, información e documentación  sobre o mesmo.

ADMISIÓN CURSO 2021-22

PUBLICACIÓN DO LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2021/22

O listado provisional de alumnos/as admitidos/as para o curso 2021-22 pódese consultar no centro ou no enderezo https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/  mediante a chave365.

RECOMENDACIÓNS FACILITADAS POLO NOSO CENTRO DE SAÚDE DE REFERENCIA

Aquí podedes consultar as recomendacións facilitadas polo noso centro de saúde de referencia sobre o emprego das máscaras e como actuar ante determinados síntomas.

PLAN DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO COVID-19

Aqui podedes consultar o plan de adaptación ao contexto COVID-19 para o curso 2020-2021 da nosa escola.