Iniciar sesión: Acceso

Non é maxia .. é Ciencia! (Curso 2020-21)

No marco do PDI  "Eu son Galicia"  que continuaremos desenvolvendo este curso comezamos a traballar arredor do Mar como identificador significativo da nosa identidade xeográfica e cultural.

Coa intención de achegar ao alumnado a experimentación científica como método de descubrimento e aprendizaxe, iniciamos as sesións cientificas deste curso  explorando o concepto de Flotabilidade ..

EXPERIMENTO 1: A FLOTABILIDADE

Plans COVID-19 Curso 2020/21

O protocolo de adaptación ao contexto da COVID 19 nos centros de ensino non universitarios de Galicia para o curso 2020-2021 aprobado de forma conxunta polas Consellerías de Sanidade e Educación, Universidade e Formación Profesional regula a elaboración dos seguintes documentos por parte dos centros:

- Plan de Adaptación á situación COVID-19 no curso 2020-21

- Plan de Continxencia

Os correspondentes á nosa escola poden consultarse nos arquivos adxuntos.

Biblioteca "Familiar"

Este espazo créase coa intención de poñer a disposición das familias material bibliográfico relacionado coa educación.

A continuación podedes consultar o catálogo de documentos dispoñibles, que estarán depositados na escola. Accederase a eles polo sistema de préstamo.

Admisión Alumnado Curso 2020-21 (III): Matrícula

Do 1 ao 10 de xullo, ambos os dous incluídos, estará aberto o prazo de matrícula do novo alumnado admitido para o curso 2020-21.

A información e documentación necesaria pódese consultar nos documentos adxuntos.

Os documentos poden descargarse desta web ou recollelos na escola en formato impreso.

O horario de atención ao público será o seguinte:

De luns a venres de 10:00 a 14:00 horas, excepto o mércores, 1 de xuño, que será de 09:00 a 12:00.

RECUPERACIÓN DO PRAZO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2020-21

Segundo a Resolución do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop),

Os miolos non paran ..

Por iniciativa das familias, abrimos este espazo de convivencia co fin de manter, no posible, o contacto entre o alumnado durante o tempo de confinamento que nos impón a pandemia do Coronavirus (COVID-19)

As familias, colaboradores e mestras iremos propoñendo iniciativas de traballo que permanecerán abertas á participación.

1ª Iniciativa : NARRAMOS UNHA HISTORIA COLECTIVA

Admisión Alumnado Curso 2020-21(II): Solicitude de Admisión

O prazo de presentación de Solicitude de Praza para o alumnado de nova incorporación á escola será do 1 ao 23 de marzo.

A documentación necesaria está dispoñible nos documentos adxuntos:

INFORMACIÓN:

1. Información Admisión Alumnado

2. Calendario do Procedemento

3. Áreas de Influencia do Centro e Valoración da Renda per Cápita.

4. Postos Escolares Vacantes.

5. Orde do 12 de marzo de 2013

6. Orde do 25 de xaneiro de 2017

Admisión Alumnado Curso 2020-21(I): Reserva de Praza para o centro adscrito

Do 1 ao 17 de febreiro as familias de 6º nivel de Educación Infantil que iniciará a etapa de Educación Primaria no centro adscrito C.E.I.P. Francisco Vales Villamarín poderán xestionar a solicitude de Reserva de Praza para o Curso 2020-21.

As familias poderán tramitalo polas seguintes vías:

Proxecto Documental Integrado (PDI) 2019-20: Eu son Galicia

Nesta ocasión traballaremos arredor da nosa comunidade autónoma, baixo o título "Eu son Galicia".

Ao remate do curso anterior (xuño 2019) lanzamos o proxecto nunha xornada de convivencia co alumnado do Vales, partindo do libro "O Oso e o Piano" de David Litchfield.Hércules de Ediciones. Esta narración sobre o retorno ao noso e a importancia das raíces culturais será o elemento iniciador ..

« Septembro 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom