Benvidas/os á páxina web da EEI Bispo Teodomiro

PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024/2025

Infórmase que foron admitidas todas as solicitudes presentadas para 4º de Educación Infantil (3 anos) para o curso 2024-2025.

No taboleiro de anuncios da escola está publicada a listaxe do alumnado admitido.

Lémbrase que a data para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

Para calquera dúbida consultade no teléfono 981 539 897 ou no correo electrónico eei.bispo.teodomiro@edu.xunta.gal

Reserva de praza no CEIP Lamas de Abade

Dende o 16 de xaneiro ata o 6 de febreiro está aberto a prazo de reserva de praza para o alumnado de 6º de Educación Infantil que continúe estudos no CEIP Lamas de Abade.

Para mais información consulten na escola ou na web:

Contratos- Programa

Instruccións Covid para o curso 2022/2023

AQUÍ TEDES TODA A INFORMACIÓN SOBRE O PERÍODO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2022–23

NORMATIVA REGULADORA:
A información sobre o proceso de admisión do alumnado está recollida na orde do 12 de marzo de 2013 ( publicada no DOG do 15 de marzo de 2013) así como nas instrucións recibidas desde a Xefatura Territorial e a Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos (poden consultarse na páxina web do centro).

O PRAZO DE MATRÍCULA SERÁ DO  20 AO  30 DE XUÑO, ÁMBOLOS DOUS INCLUSIVE.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA:

Festa de fin de curso.

Odía 21 celebramos a festa de fina de curso. Terá lugar na EEi do Rial e xuntará a nenos e nenas das tres escolas unitarias de Compostela. Imos a pasalo ben e a despedirnos como ten que ser!

Formalización da matrícula

No mes de xuño publicarase na páxina web do centro a documentación necesaria para formalizar a matrícula. O período de matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

*Foi admitido todo o alumnado que presentou solicitude no proceso de admisión para o curso 22-23.