As mandadiñas do MECO

Hoxe chegou o Meco á escola de Baredo, e estas son as mandadiñas que nos deixou para este entroido.

Matrícula en Fontes-Baiña (nenos 5 anos)

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades do 21 de outubro de 2022, que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 15 de xaneiro de 2024 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de

LILA

Durante estas últimas semanas tivemos contadas relacionadas coa igualdade de xenero e gracias as nosas lentes violetas escoitamos e observamos diferentes problemáticas machistas e pensamos en diferentes solucions.

LILA

Proceso de admisión de alumnado curso 23/24

Segundo o establecido na lexislación vixente o proceso de Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2024-25 abranguerá do 1 ao 20 de marzo.