CRA MESTRA CLARA TORRES
VENRES 20 DE MARZO
Actividades de PSICOMÚSICA (Profesora Ana)
Propóñovos unha serie de xogos e cancións que podedes realizar coas nenas e nenos relacionadas con músicas e danzas do mundo. Este mes estaba programado traballar o continente de Oceanía, por iso ao comezo de marzo comezamos con el, a través deste Genially por se queredes traballalo coas nenas e nenos:https://view.genial.ly/5e5a44155962270f8c135163/vertical-infographic-oceania. Disfrutade das actividades lúdicas e colaborade comigo!
1. Mentres un dos membros da familia está tumbado boca arriba, realizar a súa silueta con diversos obxectos que teñamos por casa repasando as partes do corpo a través da silueta.
2. Escoita activa de diversas cancións, en CDs ou a través de Youtube e logo bailar, debuxar,... “O monstro de cores”:https://view.genial.ly/5e14db0a753abd1738e7b23d/game-action-monstro-de-cores
3. Aprender algunha canción tradicional das avoas e avós e cantala.
4. Como temos que estar lavando as mans constantemente, aquí vos propoño unha serie de cancións, para que sexa máis doado e divertido para o alumnado lavalas:
https://www.youtube.com/watch?v=WnnUAMSt7EY,https://www.youtube.com/watch?v=e0pecj7ZCcQ,https://www.youtube.com/watch?v=Ei0TJQj79MQ,https://www.youtube.com/watch?v=w0qqNpJvRp8...
5. Para que as nenas e os nenos aprendan a calmarse e estar relaxadas-os podedes escoitar e bailar diversas cancións e técnicas de ioga. Ex. tribo maorí de Oceanía “Epo”:https://www.youtube.com/watch?v=ZQoi2uMrDMM. Vídeos de Youtube da canle “Yogic” (https://www.youtube.com/channel/UC8m4ehVIJWKwJgK5ZfUxgkg), Técnicas de ioga: explicadas para cativas e cativos:https://www.youtube.com/watch?v=SP5p1gLUOHI
PROMOCIÓN DA LECTURA
(Profesora Lucía)
- -Leerles uno o dos cuento todos los días ou escotar audiocontos.
- -Ver en el blog de BIBLIOTECA del colegio las recomendaciones DE LECTURA http://bibliotecamestraclaratorres.blogspot.com/
- -Buscar en internet cuentos si los que tenemos ya los saben muy bien.
- -Que sean los niños y niñas quienes lean el cuento al adulto a su manera, por ejemplo simplemente describiendo que ven en los dibujos o lo que recuerdan del cuento si ya lo leyeron.
- -Que describan de forma oral a los personajes, que les gusta, que no,...
- Hacer un dibujo de la parte que más les gustó del cuento o de algún personaje.
- -Que cambien el personaje de la historia y pensar como sería el nuevo.
- -Utilizando los cuentos: que cuenten cosas que aparecen en ellos, en qué colores están, que busquen algo en concreto, describir lo que ven…
- -Que se inventen un final diferente.
- -Incitarles a que digan que va a pasar antes de que suceda.
- -Grabarles a ellos contando el cuento y que luego se escuchen.
- -Con la ayuda del adulto realizar nuestro propio cuento en folios: haciendo los dibujos y escribiendo pequeños textos.