O NOSO BLOG: FINKY TERRITORIO DE PENSAR

LISTA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

19/05/2021 10:42
Europe/Madrid

O CRA Mestra Clara Torres comunica que TODAS as persoas que o solicitaron, obtiveron

praza para o vinceiro curso 2021-2022 e poderán formalizar a matrícula do 20 ao 30

xuño na sede do CRA en Estrada 4 Bornetas.

Deberán adxuntar a fotocopia da cartilla sanitaria do neno ou nena e dúas fotos.

Calquera información

722661345 ou 886120053

VISITA VIRTUAL PORTAS ABERTAS

08/02/2021 09:22
Europe/Madrid

Debido á situación de COVID19, as xornadas de portas abertas terán que ser con previa cita nos teléfonos 722661345 ou 886120053.

Pero si queredes ir botando unha ollada...clicade neste video

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

03/02/2021 11:41
Europe/Madrid

Ante a chegada do novo período de admisión do alumnado, queremos axudarvos na difícil tarefa de decidir a que centro queredes que vaian os vosos fill@s.

Para iso, queremos ofrecervos toda a información posible e queremos coñecervos.

Debido á situación COVID, está desaconsellado unha xornada de portas abertas conxunta polo que vos invitamos a que nos chamedes e concertemos unha cita individual.

Os teléfono nos que podedes contactar son : 722661345 e 886120053

Ah! e si vos apetece ir curioseando, pinchade no noso blog na parte superior desta páxina.

Agardamosvos!

Claustro do CRA Mestra Clara Torres

Instruccións reserva praza primaria

07/01/2021 12:05

Bos días,

Tal e como vos adiantamos, o día 11 comeza o prazo de reserva de praza para o alumnado que cambia de ciclo, neste caso, que pasan a primaria.

Pódese facer de varias formas:

• A través do formulario en papel que vos entregarán as titoras

(deberedes cubrilo e asinalo polo dous proxenitores e entregalo ás titoras ou na sede antes do 8 de febreiro)

Informámosvos das adscripcións ou correspondencias das aulas do CRA cos distintos centros de Primaria

Aula Areas: CEIP nº1 e nº2

Aula Pexegueiro: CEIP nº1 e nº 2

Aula Ribadelouro: CEIP Rebordáns

Aula Guillarei: CEIP Gándara

Aula Caldelas: CEP Caldelas

Aula Baldráns: CEP Caldelas

Calquera dúbida, podedes consultar nos teléfonos de dirección:

722661345 ou 886120053

Ou presencialmente na sede, en Bornetas os luns e mércores en horario de 9 a 14 ou os martes pola tarde en horario 15 a 17:30

NOVAS SOBRE O VINDEIRO PROCESO DE ADMISIÓN

02/01/2021 20:56

Ola familias!

Seguramente teredes escoitado nas noticias que este ano varían as datas nos prazos de admisión do alumnado. Queremos tranquilizarvos e informar de que só afecta esta medida aos alumn@s que cambian de ciclo, a primaria.

Nos vindeiros días, daremosvos as instruccións para solicitar praza en primaria. O prazo non comeza ata o dia 11 de xaneiro.

Seguide a gozar das vacacións!

Un saúdo, Equipo directivo

INFORMACIÓN INICIAL INICIO DE CURSO COVID 19

Información inicio curso 20-21

Familias,

O día 10 iniciaremos un novo curso escolar.

Estamos traballamos para crear contornos seguros para desenvolver con éxito o currículum establecido.

Será un curso diferente pero temos a ilusión, o compromiso e a competencia profesional para facer posible un camino educativo ilusionante cuanto con todos vós.

Nos primeiros días de setiembre contactaremos vía telefónica para convocar reunións reducidas e presentar o PLAN DE CONTINXENCIA para adaptarse al COVID.

Un saúdo.

Vémonos Axiña.

VÍDEO-RESUMO DE ACTIVIDADADES VIRTUAIS (MISIÓNS) REALIZADAS POLO ALUMNADO

Aí vai un Vídeo-resumo de diversas MISIÓNS desenvolvidas polo alumnado ao longo dos meses de marzo, abril, maio e xuño.

As misións promovían as aprendizaxes imprescindibles e esenciais e estaban "imbricadas" ao cuurículo de E.I.

Por outra parte, estaban deseñadas baixo o cobertor dunha aprendizaxe inclusiva a través de actividades multinivel e respondendo ás características do alumnado en canto a intereses, motivacións, habilidades, estilos e ritmos de aprendizaxe, recursos telemáticos, conexións e, por suposto, ás necesidades das súas familias.

Tamén pretenderon o desenvolvemento de ODS como escenario para unhas aprendizaxes activas, respectuosoas co medioambiente, solidarias, etc.

UNHA MANCHEA DE EMOCIÓNS PARA O NOSO ALUMNADO

Achegamos un vídeo preñado de emocións das docentes para as alumnas, alumnos e as familia.

Grazas por todo!

Ata setembro!