Skip to Content

PERFÍS DE ÁREA 17-18

EN EDUCACIÓN INFANTIL EXISTEN 3 ÁREAS CURRICULARES (D/330/2009) QUE SE TRABALLAN DE XEITO GLOBALIZADO, DINÁMICO E INTEGRAL. A AVALIACIÓN (ORDEN 25 XUÑO 2009) ESTABLECE QUE DEBEMOS TER EN CONTA OS CRITERIO SDE AVALIACIÓN E OS INDICADORES ESPECÍFICOS OBSERVABLES COMO RESULTADOS DE APRENDIZAXE AVALIABLES.

AS ÁREAS SON: 

1.- COÑECEMENTO DE SÍ MESMO E AUTONOMÍA PERSOAL (COIDADO PERSOAL E SAÚDE, A ACTIVIDADE COTIÁ, O CORPO E A PROPIA IMAXE, O XOGO E O MOVIMENTO)

2.-COÑECEMENTO DO CONTORNO ( MEDIO FÍSICO: ELEMENTOS, RELACIÓNS E MEDIDAS, ACHEGAMENTO Á NATUREZA, CULTURA E VIDA EN SOCIEDADE)

3.- LINGUAXES: COMUNICACIÓN E REPRESENTACIÓN (LINGUAXE VERBAL, APROXIMACIÓN Á LECTOESCRITURA. ACHEGAMENTO Á LITERATURA, LINGUAXE ARTÍSTICA, LINGUAXE AUDIOVISUAL E TIC, LINGUA INGLESA)

NO CENTRO SECUENCIÁRONSE OS INDICADORES ESPECÍFICOS OBSERVABLES ESTABLECENDO O GRAO MÍNIMO DE CONSECUCIÓN. 

ESTES INDICADORES RESULTADO DO DESGLOSE DOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN SERÁN O REFERENTE PARA DESEÑAR AS UNIDADES DIDÁCTICAS INTEGRADAS, PROXECTOS OU SECUENCIAS DIDÁCTICAS  E, POLO TANTO, DEBERÁN FORMAR PARTE DO DESEÑO CURRICULAR.

PERFÍS DE ÁREAS 17/18

 

 

 

 



page | by Dr. Radut