Visita do alumnado de Secundaria ao museo de Pontevedra.

No pasado día 05 de marzo, o noso alumnado de secundaria tivo a oportunidade de desfrutar dunha enriquecedora visita ao Museo de Pontevedra. Esta excursión cultural permitiunos mergullarnos na fascinante historia e arte da nosa rexión.

Durante a visita, os estudantes puideron explorar as diversas galerías e exposicións do museo, descubrindo obras de arte de grande valor histórico e artístico, así como tamén pezas arqueolóxicas e etnográficas que nos axudan a comprender mellor a nosa cultura e patrimonio.

Esta experiencia educativa non só enriqueceu o coñecemento dos nosos alumnos sobre a arte e a historia da nosa rexión, senón que tamén lles proporcionou unha oportunidade única para apreciar e valorar o noso rico patrimonio cultural.