Actividade física e espírito de equipo no rocódromo de Lugo

O noso alumnado de secundaria tivo un día emocionante e cheo de aventuras cando visitou o rocódromo de Lugo. Nesta excursión, promovida dentro do Plan Proxecta, os estudantes tiveron a oportunidade de poñer á proba as súas habilidades de escalada mentres desfrutaban dun ambiente divertido e seguro.

No rocódromo, os nosos alumnos recibiron unha formación básica sobre técnicas de escalada e seguridade por parte de monitores cualificados. Despois de recibir estas instrucións, puideron enfrontarse aos diferentes muros de escalada que o rocódromo ofrece, desafiando a súa destreza física e mental mentres ascendían cara ao cume.

Esta experiencia non só promoveu a actividade física e o espírito de equipo entre os nosos estudantes, senón que tamén lles ensinou valores como a perseveranza, o esforzo e a superación persoal. Ademais, a visita ao rocódromo proporcionou unha oportunidade para que os nosos alumnos descubriran un novo deporte e unha nova maneira de desfrutar do tempo de lecer.