Charla para o alumnado de Secundaria “Sinais que marcan”.

O pasado 8 de marzo, o alumnado de 3º e 4º de ESO tivo a oportunidade de asistir a unha charla moi especial no Centro Cultural Municipal "Manuel Lamazares", promovida pola Concellaría de Igualdade do Concello de Rodeiro.  A destacada conferenciante Noelia Míguez Vázquez impartiu unha conferencia titulada "Sinais que marcan", onde compartiu en primeira persoa a súa historia como supervivente da violencia machista durante a súa adolescencia.

Noelia Míguez Vázquez é coñecida polo seu valente relato que foi plasmado no libro "8 sinais, cuestión de vida ou morte". Na conferencia, transmitiu de xeito directo e emocionante a súa experiencia, ofrecendo unha visión necesaria sobre este tema tan importante.

Esta charla non só ofreceu unha valiosa oportunidade para sensibilizar ao noso alumnado sobre a violencia machista, senón que tamén os inspirou a reflexionar sobre a importancia do apoio, a prevención e a loita contra este tipo de violencia na nosa sociedade.

Agradecemos a Noelia Míguez Vázquez por compartir con nós a súa experiencia e por axudarnos a concienciarnos sobre este tema tan relevante.