Alumnado de 6º de Educación Primaria no Concurso radiofónico Ecovoz

O pasado 29 de febreiro, o noso alumnado de 6º de Primaria tivo a oportunidade de participar no concurso radiofónico Ecovoz nunha emocionante rolda de preguntas sobre ciencia.

Está organizado pola Emisora Radio Voz e todas as preguntas teñen que ver coas cousas que aprende o noso alumnado na materia de Coñecemento do Medio. Bueno todas non, porque hai un tipo de pregunta especial que vale o dobre que é a pregunta SOGAMA, sobre a reciclaxe dos residuos.

Este evento ofrecéulles unha experiencia educativa única e divertida, onde puideron demostrar os seus coñecementos e habilidades nun ambiente competitivo e amigable, acompañados do seu profesor Fran Constantino Fernández.

Na rolda de preguntas, realizada por videoconferencia, os nosos estudantes mostraron o seu interese e compromiso co medio ambiente e a ciencia, respondendo preguntas sobre temas como a sustentabilidade, a célula, o cambio climático e moitos outros aspectos relacionados co noso planeta.

Estamos orgullosos do esforzo e dedicación demostrados polo noso alumnado, así como do seu compromiso coa educación e a concienciación sobre cuestións ambientais. O concurso Ecovoz ofreceulle unha excelente oportunidade para aprender e compartir coñecementos sobre a importancia de coidar e protexer o noso medio ambiente. Estamos ansiosos por seguir participando en iniciativas que fomenten a concienciación ecolóxica na nosa comunidade educativa.