Bo verán e ata pronto!

Queremos compartir con vós as imaxes inesquecibles deste día tan especial, o último día de escola dos nosos adorables alumnos e alumnas de Educación Infantil! Nas fotografías, poderedes apreciar a felicidade e o entusiasmo dos nosos pequenos estudantes. Cada sorriso, cada abrazo e cada momento compartido reflicten o amor e o coidado co que foron guiados e educados nesta comunidade escolar.

Estamos orgullosos de presenciar o seu crecemento, a súa curiosidade e a súa alegría ao aprender xogando.

Agradecemos ás familias e aos nosos dedicados profesionais da educación infantil por apoiar e enriquecer esta experiencia educativa. Xuntos, construímos un ambiente acolledor e estimulante onde os nosos alumnos poideron florecer e medrar.