O alumnado de Educación Secundaria viaxou a Andorra a disfrutar da neve.

O alumnado dos cursos de 2º, 3º e 4º de Educación Secundaria viaxou para disfrutar da neve e da montaña na semana do 18 ao 25 de marzo.

Pasaron varios días esquiando en Andorra, nunha experiencia inolvidable de convivencia e deporte.

Toda unha experiencia de convivencia, superación e práctica dunha actividade deportiva dura. O alumnado, que na súa maioría non era coñecedor deste deporte, traballou con monitores e tras varios días de práctica, era capaz de baixar polas pistas azuis. Foron Intensos días de actividade física, convivencia, e de satisfacción polos logros e medos superados. O alumnado axudouse mutuamente a superarse a si mesmos. Unha experiencia para repetir.

Unha experiencia para repetir.

AnexoTamaño
Blue White Minimalist Background Hello Welcome Winter Facebook Post.mp4414.11 KB