Skip to Content

No seguinte pdf podedes atopar ás medidas COVID para o actual curso.

CPI Plurilingüe da Picota.- Mazaricos

CPI PLURILINGÜE DA PICOTA

 

 

PROTOCOLO COVID 2021/2022

 

 

 

 

LIBROS DE TEXTO.- Curso 2021_2022

 

 

 

COMEDOR  ESCOLAR

CURSO 2021-2022

 

Impreso para solicitar o uso do Comedor para o curso 2021-2022:

 

 

Impreso de autoliquidación de pago de comedor:

 

*O prazo para presentar este impreso será ata o 21 de xullo de 2021.

 

Impreso para solicitar ser colaborador/a no curso 2021/2022:

 

 

CALENDARIO  DE  EXAMES  DE  SETEMBRO

CURSO 2020-2021

 

Mércores, 1 de setembro

9-10h    INGLÉS

10-11h  MATEMÁTICAS

11-12h  LINGUA  GALEGA

12-13h  TECNOLOXÍA

13-14h  FRANCÉS / LATÍN

 

Xoves, 2 de setembro

9-10h    CIENCIAS  SOCIAIS

10-11h  LINGUA  CASTELÁ

11-12h  BIOLOXÍA

12-13h  MÚSICA / FÍSICA E QUÍMICA

 

 

As notas entregaranse o LUNS, 6 de setembro.

O alumnado que teña que devolver libros, realizará a devolución ese mesmo día.

 

 

 

REVISTA  PARRAFADAS

CURSO 2020/2021

 

 

 

 FONDO  SOLIDARIO  DE  LIBROS  DE  TEXTO 

 CURSO  2021/2022 

 

    • O prazo para presentar a solicitude rematará o día 22 de xuño de 2021 (este incluído).
    • Pregamos que todas aquelas persoas que teñan que acudir ao centro a tramitar a solicitude cumpran coas recomendacións sanitarias e de distanciamento social.
    • Aconsellamos que todas aquelas persoas que dispoñan de medios descarguen os impresos de solicitude, deste xeito evitaríamos que cada persoa acuda ao centro dúas veces: unha para recoller os papeis e outra para traelos. Todos aqueles que non podan imprimilos poden recollelos no centro.
    • Para o cálculo da renda per cápita:

                Suma das casiñas 435 e 460 da renda de 2019.

Documentos que debe presentar xunto coa solicitude:

  1. Copia do libro de familia ou equivalente onde figuran todos os membros computables.
  2. Copia da sentencia de separación / divorcio, de ser o caso.

A continuación poderán acceder aos enlaces da normativa e dos impresos necesarios para tramitar a solicitude:

 

 

 

 ADMISIÓN  ALUMNADO 

 CURSO 2021/2022 

 

  • Pregamos que todas aquelas persoas que teñan que acudir ao centro a tramitar a solicitude cumpran coas recomendacións sanitarias e de distanciamento social.

 

  • Non se establece sistema de cita previa polo momento. De producirse algunha circunstancia que obrigue a cambiar esta decisión, publicarase nesta web.

 

  • Aconsellamos a todas aquelas persoas que non dispoñan dos impresos que os descarguen. De non ser posible, pregamos se poñan en contacto con centro no teléfono 881 866 091, deste xeito evitaríamos que cada persoa acuda ao centro dúas veces.

 

  • Nos seguintes enlaces podería vostede informarse da normativa e poderá descargar os impresos de solicitude:

 

    • Enlaces á normativa:

 

                 Orde do 12 de marzo de 2013
                 Orde do 18 de decembro de 2020

 

 

 

  • Documentos que debe presentar xunto coa solicitude:
    1. Copia do libro de familia de todas as follas que están escritas. 
    2. Copia da cartilla de vacinas.
    3. Copia da cartilla de Seguridade Social.
    4. Dúas fotografías.
    5. Copia do DNI (do alumno se o ten e dos pais)
    6. Certificado de padrón.

 

 

 

 

 PROCEDEMENTO  DISTRIBUCIÓN  DE  MÁSCARAS 

 

 

 

 PROTOCOLO  COVID 

 

 

 

COMEZO DAS CLASES NA ESO

 

  • O mércores 23 de setembro, incorpórase o alumnado de e da ESO. O horario será de 8:45 a 14:15

 

  • O xoves 24, incorpórase o alumnado de da ESO, tamén en horario de 8:45 a 14:15

 

  • O venres 25,  incorporarase o alumnado de da ESO, seguindo co horario de 8:45 a 14:15

 

 

 

 

 

 Calendario de exames de setembro

 

 

Comedor 2020_2021

Anexo II.- Modelo autodeclaración (impreso)

 

Todas aquelas persoas que teñan solicitado o comedor escolar deberán cumprimentar o modelo de autodeclaración (Anexo II) e presentalo no Centro entre o 1 e o 20 de xullo, en horario de mañán. Dito modelo, poden descargalo no enlace de arriba ou ben solicitalo no Centro.

  

 

Biblioteca

Préstamo para o verán e recomendacións lectoras

 

INFORMACIÓNS FIN DE CURSO

IMPORTANTE.- Se o/a alumno/a ten algún material informático cedido polo Centro tamén deberá devolvelo o día da entrega dos libros.

 

COMEDOR Curso 2020_2021

Impreso para solicitar o uso do comedor Curso 2020_2021

Impreso para solicitar ser colaborador/a Curso 2020_2021

 

AXUDAS PARA LIBROS / MATERIAL ESCOLAR

CURSO 2020/2021

PRAZO: de 19 de maio ao 19 de xuño (ambos inclusive)

  • Pregamos que todas aquelas persoas que teñan que acudir ao centro a tramitar a solicitude cumpran coas recomendacións sanitarias e de distanciamento social.
  • Non se establece sistemas de cita previa  polo momento. De producirse algunha circunstancia que obrigue a cambiar esta decisión, publicarase nesta mesma web.
  • Aconsellamos que todas aquelas persoas que dispoñan de medios descarguen os impresos de solicitude, deste xeito evitaríamos que cada persoa acuda ao centro dúas veces: unha para recoller os papeis e outra para traelos. Todos aqueles que non podan imprimilos poden recollelos no centro.
  • Para o cálculo da renda per cápita:

                Suma das casiñas 435 e 460 da renda de 2018.

  • Nos seguintes enlaces poderá vostede informarse da normativa e poderá descargar os impresos de solicitude:
  • Documentos que debe presentar xunto coa solicitude:
  1. Copia do libro de familia ou equivalente onde figuran todos os membros computables.
  2. Copia da sentencia de separación / divorcio, de ser o caso.

 

Horario de SECRETARÍA de 10 a 13 horas

 

 

 ADAPTACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS

Curso 2019_2020

Educación Primaria

Educación Secundaria.- Departamentos

 

 PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

Restablécese o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o 11 de maio de 2020 e rematará o 18 do mesmo mes. 

 

Circular Axudas Comedores Escolares

30 marzo 2020

IMPORTANTE.- Para tramitar as axudas de comedor é imprescindible que, ademais do IBAN e o nº de conta, poñan o nome da Entidade Bancaria.

 

INFORMACIÓN.- 27 DE Marzo de 2020

Estimadas familias:

Recibimos instruccións dende a Consellería de Educación na que se nos indica que, a efectos de dar continuidade ao calendario escolar, debemos proceder ao peche da avaliación do 2º trimestre . Polo que as notas desta  avaliación serán enviadas ás familias a través dos medios (correo electrónico, correo postal ou plataforma Abalar), segundo as circunstancias de cada familia. Xunto coas notas poderían recibir a información que cada titor estime oportuno.

Cómpre aclarar que as notas corresponden á actividade lectiva desenvolvida ata o día de peche das clases e en ningún caso ás solicitadas durante o período de confinamento.

Agardamos que este tempo sexa o mais breve posible e así poder volver á actividade normal.

Estamos ao seu dispor no teléfono do centro e a través do correo electrónico.

Ánimo e saúde para todos.

 

O equipo docente do CPI Plurilingüe da Picota 

 
 URXENTE

Á atención de toda a Comunidade Educativa do C.P.I. Plurilingüe da Picota.

Seguindo instruccións da Consellería de Educación, QUEDAN SUSPENDIDAS AS CLASES desde o vindeiro luns, día 16 de marzo de 2020, DURANTE UN PERÍODO DE 14 DÍAS.

O motivo é de todos sabido:

A EMERXENCIA SANITARIA PROVOCADA POLO CORONAVIRUS.

Mañán, venres, 13 de marzo, o Centro permanecerá aberto en horario normal e con todos os seus servizos funcionando; ben é certo que as recomendacións últimas da Xunta de Galicia son que aqueles pais/nais que poidan facelo, debería deixar aos seus fillos xa mañán no seu domicilio.

ROGAMOS que se manteñan informados a través dos medios de comunicación de calquera novidade que se produza, pois a situación cambia minuto a minuto.

Así mesmo, trataremos, na medida que nos sexa posible, mantelos informados a través da nosa páxina web ( https://www.edu.xunta.gal/centros/cpipicota/ )  de calquer incidencia que se produza e que nos comuniquen oficialmente.

Por outro lado, apelamos a responsabilidade individual para cumplir todas as medidas preventivas que recomendan as AUTORIDADES SANITARIAS. Estas medidas pódense atopar no portal educativo (https://www.edu.xunta.gal/portal/ no espazo familias.

Desexamos que ante esta situación poidan conciliar o mellor posible a vida familiar.

A DIRECCIÓN DO CENTRO.- 12 de Marzo de 2020

 

 

 

                              CPI A Picota

 

 

 

 

 

 





by Dr. Radut