BENVIDA

NOVA CONVOCATORIA ELECCIÓNS PAIS

No CPI Terras de Maside,  sendo as 13:45 horas do día 26 de novembro de 2021, reúnense as persoas que máis abaixo se relacionan, todos eles membros da XUNTA ELECTORAL EN SESIÓN EXTRAORDINARIA E URXENTE para...

ELECCIONS CONSELLO ESCOLAR

En cumprimento da Resolución do 20 de setembro de 2021 (DOG no 188, mércores 29.setembro 2021) , da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o .... (TODA A INFORMACIÓN NOS DOCUMENTOS ADXUNTOS)

Programa Desperta curso 21-22

LISTAS PROVISIONAIS LIBROS DE TEXTO

Están expostas, para a súa consulta, as listas provisionais de Fondo de Libros de Texto no TABOLEIRO INTERIOR DO CENTRO, xa que pola lei de protección de datos non se poden publicar na páxina web do centro nin en taboleiros exteriores. O período de reclamación é ata o luns 12 de xullo incluído.

Un saúdo.

O Equipo Directivo.

LISTAS DE ADMISIÓN

Xa están publicadas as listas de admisión definitiva de alumnado para o curso 2021-2022. Poden consultarse no taboleiro de información do centro.

Entroido 2021

Neste ano tan atípico, non quixemos quedar sen celebrar o noso Entroido. Grazas pola vosa colaboración!!!

SOLICITUDE E INFORMACIÓN DA MATRÍCULA

Os Bolechas visitan o cole

Braulio tuber visitou Maside!!!!

Por fin temos acceso a este vídeo.

A TVG publicouno estes días na súa páxina web.

Foi unha gravación realizada o curso pasado cos nenos que cursaban cuarto de primaria. Nela vemos aos alumnos, que actualmente cursan quinto, falándonos dos cómics e contestando ás preguntas de Braulio, un dos personaxes dos Bolechas.

Esperamos que vos guste!!

NON NOS VENCERÁS