Abalar Móbil e Edixgal

COVID19

Fondo libros e axudas material escolar para o curso 2020-2021

FONDO LIBROS E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2020-2021

A Consellería publicou a Orde pola que se regulan as solicitudes para o Fondo de Libros e as Axudas de Material Escolar para o alumnado de Educación Primaria e ESO.

prazo de solicitude remata o 19 de xuño.

Presentación de solicitudes:

As solicitudes póndese presentar da seguinte forma:

• Realizar o trámite intregramente a través da sede electrónica da xunta (www.sede.xunta.gal - Procedemento ED330B). Opción recomendable para non ter que desprazarse ao centro nin manipular documentación. Nesta opción é necesario identificarse con algún dos mecanismos admitidos pola sede electrónica (DNI electrónico, certificado dixital, Chave365)

• Cubrir a solicitude editable no propio ordenador picando aquíimprimila e presentala no centro xunto coa documentación requerida .

• Descargar a solicitude picando aquí, imprimila, cubrila manualmente e presentala no centro xunto co resto da documentación requerida.

Para poder cumprir coas normas de distanciamento social e garantir a seguridade das familias e do persoal do centro, estableceranse quendas por curso:

Curso no que se matriculará o/a alumno/a

no curso 2020-2021

25 ao 29 de maio 1º, 2º e 3º de Educación Primaria
 1 ao 5 de xuño  4º, 5º e 6º e Educación Primaria
 8 ao 12 de xuño  ESO

Familias con varios irmáns no centro: só presentarán unha única solicitude podendo elexir a quenda que máis lle conveña.

Rogamos que veña toda a documentación xa cuberta e preparada para axilizar os trámites e que a permanencia no centro sexa o máis breve posible.

Para máis información: