O departamento

Obradoiro de cine

O ALUMNADO DE 4º DA ESO LEVOU A CABO O OBRADOIRO DE CINE PARA DESENVOLVER VALORES RELACIONADOS COA DIVERSIDADE AFECTIVO-SEXUAL.

No obradoiro traballanse os diferentes aspectos relacionados co cine co obxectivo de previr, sensibilizar e concienciar sobre a LGTBIfobia.

obradoiro de cine

Obradoiro de fotografía

O ALUMNADO DE 3º DA ESO LEVOU A CABO O OBRADOIRO DE FOTOGRAFÍA PARA DESENVOLVER VALORES RELACIONADOS COA DIVERSIDADE AFECTIVO-SEXUAL.

Este ano fixemos un obradoiro teórico-práctico de uso da fotografía co móbil, no que se desenvolvía o respecto pola diversidade afectivo-sexual, a prevencion e tratamento da LGBTIfobia e outras medidas semellantes.

mans na cabeza

Faladoiro de orientación vocacional. 3º e 4º ESO

Dende o Servizo de Inclusión, Orientación e Convivencia en educación levouse a cabo o faladoiro “ Que non te lien, ti elixes” facendo fincapé na importancia de favorecer a orientación vocacional libre de estereotipos na elección de itinerarios formativos enfocados nos ciclos de formación profesional con menor presenza de mulleres.

faladoiro

Benvidos/as a este departamento

Os departamentos de orientación  apoian ao alumnado para que poida enfrontar os momentos decisivos da súa vida escolar ou profesional, ingreso no centro,cambio de ciclo ou etapa, a elección de materias optativas ou itinerarios. Así mesmo,  ofrecen asesoramento e recursos sobre aspectos relacionados co proceso ensino-aprendizaxe

COMPOÑENTES DO EQUIPO (CURSO 22/23)