Xa temos os gañadores dos certames do Día de Rosalía!

Con motivo da celebración do 184 aniversario do nacemento da poeta Rosalía de Castro, o Departamento de Lingua e Literatura Galegas e os Equipos de Dinamización da Lingua Galega do CPI Alcalde Xosé Pichel de Coristanco organizaron o concurso fotográfico “Obxectivo Rosalía” e o certame poético “Un xardín para Rosalía”.

Os gañadores das diferentes categorías foron os seguintes membros do alumnado:

FOTOGRAFÍA

-Martín Zas Regueiro (4º ESO).

-Brayan Botana Reborido (1º ESO).

Recibiron tamén unha mención especial as obras de Aldán Álvarez Andrade (1º ESO), Borja Villar Cancela (4º ESO), Lucía Cerqueiro Soneira (1º ESO) e Ana Durán Fraiz (4º ESO).

TEXTOS POÉTICOS

-Aínhoa Río Varela e Cristina Muñiz González (4º ESO, ex æquo).

No acto de entrega, os gañadores e gañadoras recibiron os seus respectivos premios da man do director do centro, Carlos Fernández; do responsable do EDLG, Héctor Cajaraville; e da xefa do departamento de Lingua e Literatura Galegas, María Xosé Garda.

A continuación podedes ver unha escolma dos traballos presentados a cada un dos certames.

Moitas grazas pola vosa participación!

Departamento de Lingua e Literatura Galegas e Equipo de Dinamización da Lingua Galega

PREMEDE NA FOTO PARA VER O ÁLBUM CON EFECTO LIGHTBOX

Álbum: SECUNDARIA 20/21 -> GAÑADOR@S CERTAMES ROSALÍA