Complementarias

Concerto de fin de curso

Coma ven sendo habitual os alumnos do noso conservatorio realizan un concerto como remate ó curso académico. Celebrouse ás 20:00h nun abarrotado Centro Cultural de A Guarda.

No bico un cantar

O conservatorio de música de A Guarda participou no proxecto "No bico un cantar" que coma tódolos anos realiza o Consello da Cultura Galega e a Consellería de Educación. Este ano celebrouse en Tui o 7 de xuño e ata alí nos desprazamos en autobús. Foi un día de actividades no só musicais senón tamén de lecer.

Concertos didácticos

Coma tódolos anos o noso conservatorio realiza uns concertos didácticos para dar a coñecer ós alumnos dos colexios da Guarda os instrumentos e a actividade que se leva a cabo no conservatorio.

Coro na Casa dos Alonsos

O recén creado coro do noso conservatorio participou este ano no concerto organizado pola agrupación musical de A Guarda na Casa dos Alonsos.

Actuación en Vigo

O coro do conservatorio desprazouse a Vigo para actuar na parroquia de Nª Señora de la Soledad.