Proxecto de Ciclo Superior: INNA

O PROXECTO DE CRISTINA

Cristina escolleu coma nome para o se proxecto INNA, así é como a pequena sobriña de Cristina comezou a chamala a ela, collendo as derradeiras sílabas de Cristina e engadindo un “N” para darlle un toque máis persoal e para que soe mellor.

En INNA, Cristina pretende crear prendas con actitude, que cando calquera muller vista as súas prendas, síntase empoderada e segura, dándolle ás prendas un valor emocional e non só económico. En INNA lévanse a cabo tódolos procesos, tanto o seu deseño, coma a patronaxe e a confección. A finalidade é que as clientas síntanse especiais levando as prendas de INNA, as prendas adáptanse a elas e ó seu estilo, dando así un servizo de personalización, tanto como para decoralas como para adaptalas o seu corpo. As personalizacións van dende quitar algún aplique que inicialmente leva a prenda, ata poder trocalo tecido, o tipo de puño que leva a prenda, cambiarlle o tipo de escote.... entre outras ideas, calquera cousa que se lles pase pola cachola, en INNA intentarase facela realidade, partindo sempre dos deseños iniciais da marca... así, as clientas, séntense participes do deseño.

Cada prenda contará cunhas unidades limitadas, para darlles unha esencia máis exclusiva. Por outro lado, en INNA iranse facendo pequenos cambios para intentar deixala menor pegada posible no planeta, así os envíos realizaranse en paquetes elaborados con millo, reducindo así o emprego do plástico. Cristina escolleu para o seu proxecto un vestido asimétrico, moi especial, cunhas cores vivas e cheas de enerxía, que representan a marca e que reflicten a ilusión de Cristina.

Vestido curto asimétrico, con manga abullonada no brazo dereito, rematada cun dobladillo dobre. Corpo con costadillo francés no dianteiro e nas costas. O lado esquerdo-dianteiro palabra de honra, axustado, facendo unha forma redondeada na parte superior. O lado esquerdo das costas é recto, e para o cerre ten unha cremalleira na parte central. A parte inferior dianteira leva dúas capas superpostas, a superior con dous pregues inclinados, e a inferior é lisa con dúas pinzas para axustala. Ámbalas partes fan unha forma redondeada dende a cintura ata o baixo do
costado, rematadas cunha vista interior entreteada, facendo así un efecto tulipán. Leva dous petos escondidos nas costuras dos costados á altura da cadeira. Nas costas leva unha costura no centro e unha pinza a cada lado, cunha abertura simple no baixo do centro traseiro. Tanto a parte superior, coma a inferior están forradas e rematadas con vistas entreteadas. A manga vai rematada na sisa cun bies.