Proxecto de Ciclo Superior: Hilo y mimo

O proxecto de Uxía

Hilo&Mimo é o nome escollido por Uxía para o seu proxecto. Uxía pretende elaborar prendas para eventos sociais. As prendas de Hilo&Mimo teñen un deseño orixinal e unha patronaxe impecable e favorecedora. Elabóranse pe

quenas colecciones cápsula compostas por diversos deseños, coa posibilidade de realizalos axustes precisos na prend

a para que se axuste perfectamente á persoa.En Hilo&Mimo realízanse tódolos procesos produtivos necesarios para a elaboración das coleccións. Dende o proceso de deseño, patronaxe, escalado e corte, ata os procesos de confección, acabados, probas e arranxos, co fin derradeiro de garantir un resultado óptimo, satisfacendo as expectativas da clientela.

Presenta un vestido mini, asimétrico e axustado, composto por dous tecidos elásticos: tul plumeti na parte superior e unha sarga elástica na inferior. O dianteiro con escote barco, leva na parte superior o tecido tul plumeti, facendo formas onduladas, redondeado cóncavo no peito esquerdo, forma convexa no centro e na parte dereita elevase chegando ó ombro. A parte inferior do vestido empregase a sarga elástica. Leva costadillo francés (onde van trasladadas as pinzas de peito e talle) a parte inferior dereita leva unha abertura simple no costado, partindo desde a cadeira. Isto último repítese tamén nas costas.

Escote barco tamén nas costas, leva na parte superior o tecido de tul plumeti, o igual que no dianteiro, pero con formas onduladas máis profundas. En troques, as mangas, cada unha é dun tecido diferente, a manga dereita está confeccionada en sarga elástica e a manga esquerda en tul plumeti. O escote do vestido vai rematado cun vivo do mesmo tecido e pespunte ó canto de 3mm. As bocamangas van rematadas cun dobladillo dobre e pespunte ó canto. O baixo do vestido leva un dobradillo de 3 cm, o cal vai unido a unha vista de 4 cm, rematando a abertura do costado dereito, tamén cosida a man cunha puntada invisible. Cremalleira invisible no costado esquerdo. Costura francesa no tecido de tul plumeti, no ombro, costado da manga e sisa.
Ligueta para que non se deformen as curvas das costuras onduladas do tul plumeti coa sarga elástica.

ENLACES: