Proxectos de Ciclo Superior: Misia por Paula

O PROXECTO DE PAULA

Paula foi a única alumna que presentou o seu proxecto no mes de xuño. Galega de nacemento pero residente dende hai anos en Canarias, por mor da Covid-19, tivo que presentar o seu proxecto de forma online empregando a plataforma de videoconferencias Webex.

      

O nome da súa empresa é MISIA, proven de Artemisia, unha reina guerreira da antigüidade que simboliza a fortaleza feminina.

A idea de negocio de Paula xorde como resposta a unha oportunidade detectada no mercado, actualmente saturado con prendas de baixo custe (segmento low cost) e que mostrou, nesta derradeira década, un crecemento continuado no segmento premium. Apareceu, neste tempo, o denominado “novo luxo”, que enmarca produtos artesás e/ou ecolóxicos, e xorde como resposta á forma da vida actual.

É un luxo que se caracteriza pola non ostentación, a autenticidade, a volta ós valores tradicionais tales como a artesanía e o interese pola ecoloxía. O concepto premium, ademais, xa non consiste en ter algo que custe moitos cartos, o que o cliente premium busca é a exclusividade. Ofrece colecciones cápsula, que non seguen o calendario estrito da moda e que ofrezan un número de pezas limitado.

Con esta estratexia ofrece calidade, sostibilidade e exclusividade.

No proxecto presenta un look de dúas pezas da colección do verán 2020, denominada “Maura”.

Crop Top forrado composto por dianteiro e costas, con escote cadrado, manga curta recta e forrada, canesú no dianteiro e costas, costadillos sen costura na liña do costado.

Saia co dianteiro fruncido e canesú en pico. Longo midi (75cm). Peto de vivos no traseiro dereito, abertura simple de 20cm no traseiro da saia e cerre con cremalleira invisible no centro traseiro.