FOLGA ESCOLAR POLO CLIMA

XUVENTUDE POLO CAMBIO CLIMÁTICO

15 de marzo 2019

No mes de marzo a comunidade escolar coñeceu a Greta Thunberg, unha estudante e activista sueca de 16 anos que convirtiuse nunha destacada figura das folgas estudiantís pola loita do cambio climático, sentándose para protestar diante do parlamento sueco xunto cun cartel "HUELGA ESCOLAR POR EL CLIMA". Esta iniciativa chamou a atención a nivel internacional e inspirou a escolares de todo o mundo a participar en folgas estudiantís.

En España tamén son moitos os centros escolares que participan nas mobilizacións internacionais cada venres contra o cambio climático iniciado por Greta. O noso centro púxose mans a obra para comezar un grato traballo de concienciación e manifestación para coidar o noso planeta.

O 15 de marzo o CEP Xosé Neira Vilas uniuse a esta loita internacional. A nosa manifestación escolar foi unha gran xuntanza no patio, alumnado e mestres apoiomos esta gran iniciativa. As pancartas, carteis e pegatinas feitas no colexio encheron de esperanza a este gran problema mundial.

SEMPRE VERDES

RAP EN DEFENSA DO MEDIOAMBIENTE

(letra do alumnado de 6º curso

traballo realizado en Ed. Musical)