Avaliación diagnóstico

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado do 4ºcurso de educación primaria e 2º curso de educación secundaria.

Proceso de Admisión do Alumnado

Informase que todo o alumnado que solicitou praza no noso centro educativo foille adxudicada.

As listaxes de admitidos publicaranse no taboleiro de anuncios e na aplicación admisionalumnado o 25 de abril.

A formalización da matrícula realizarase entre o 20 e o 30 de xuño.

Proceso de matrícula

O entroido

Xornada de Portas Abertas

Así traballamos

Unha gran persoa

Festa do Outono

Observa e acción

O profesorado do noso centro ven de estar participando no programa de formación “Observa_Acción: Desenvolvemento competencial desde a observación e o intercambio entre iguais”.

Consta da catro fases, e acaba de saír a resolución da terceira, coa selección do noso centro polo traballo desenvolto nas anteriores.