VACACIÓNS!!!!!!

BO VERÁN E FELICES VACACIÓNS PARA TODOS!!

DESFRUTADE E XA NOS VEMOS  EN SETEMBRO!!!

EXCURSIÓN A MARCELLE

E chegamos a martes...e chegamos a un dos días máis desexados de todo o curso...a EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO...

Nesta ocasión collemos camiño de terras lucenses para ir a pasar o día ao parque zoolóxico MARCELLE NATUREZA!!!

Cada grupo de nen@s recorreu o parque cun monit@r que lle foi contando moitas curiosidades sobre os distintos animais que vimos!!!

Cando volviamos fixemos unha paradiña en Monterroso para tomar a merenda e sobre todo beber...si beber!!!Fixo moito calor e traiamos moita sede!!!!

FESTA FIN DE CURSO

A última semana de cole foi un sin parar de actividades!!!

O luns comezamos coa tradicional festa de fin de curso no patio. Os rapaces e rapazas pasaron parte da mañá xogando e disfrutando coas distintas actividades organizadas...xogos de equipo, inchables, taller de maquillaxe, coches, bolos, etc.

Logo desfrutamos dunha demostración do traballo realizado nas clases de zumba.

Mentres os nen@as comían en horario normal, as familias que se achegaron ata o centro tamén desfrutaron duns deliciosos pinchos.

Para rematar, representantes da ANPA, agasallaron a profe Mari Carmen cun detalle pola súa recente xubilación.

FESTA DO DEPORTE

O venres tivo lugar en Carballedo a festa do deporte escolar.

Alí acudiu o profesorado e alumnado que  durante este curso participou en algunha das modalidades deportivas do programa XOGADE.

Unha xornada chea de ilusión, alegría, medallas e outros trofeos...só nos queda darlles os PARABÉNS aos nosos alumn@s que son uns CAMPIÓNS!!!!            FOTOS