DEPORTE ESCOLAR:TENORIO

O xoves, 12 de abril, os cursos de 2º,3º,4º,5º,e 6º de primaria desprazámonos a Tenorio para participar na que foi a última xornada do deporte escolar por este curso.

Competimos moi ben, pasámolo xenial e mesmo comimos alí, desfrutando dunha xornada de convivencia co CEIP de Tenorio.

Esta vez, as competicións foron: fútbol-sala, baloncesto, balonmán, badminton e mesmo xadrez. Tivemos unhas boas animadoras xa que algunhas mamás e avoas se desprazaron ao pavillón de Tenorio para animar aos nosos rapaces e rapazas.

Agora que terminaron as competicións esperamos con ansia o día da entrega das medallas para poñer o broche final a esta estupenda actividade. Será o día 1 de xuño e este ano iremos ao CEIP da Reigosa.

MOI BEN POLOS NOSOS CAMPIÓNS!!!!

DEPORTE ESCOLAR: SOUTELO- CAMPO LAMEIRO

Para rematar o trimestre, que mellor xeito que facelo coa visita dos nosos compañeiros/as do cole de Campo Lameiro para desenvolver outra xornada de Deporte Escolar.
Parabéns para todos os equipos polo esforzo e por facer que fora unha mañá moi divertida.

PLANTACIÓN DE ÁRBORES NO DÍA INTERNACIONAL DOS BOSQUES

O  día 21 de marzo temos varias celebracións. Por un lado, o Día Internacional dos Bosques, o Dia Mundial da Poesía e tamén o Día Mundial do Sindrome de Down.

No cole fomos ata o monte comunal acompañados por varios axentes forestais e a presidenta da comunidade de montes para levar a cabo unha plantación de distintas especies nunha  zona onde, en cursos pasados xa estivemos plantando. Como novidade, este ano, realizouse unha localización GPS de cada exemplar coa intención de que o próximo curso, cada alumno e alumna poda identificar a árbore plantada.

Pinchando no enlace podedes ollar a noticia nos medios:

E na presentación podedes ver unha fotiños da xornada:

ATA CANDO QUEIRAS PROFE ALBA!!!

Onte tamén despedimos a profe Alba que desde finais do mes de xaneiro estivo no cole  compartindo unha chea de momentos incribles con nós, traballando arreo, ensinándonos un montón de cousas e disfrutando e construindo soños con tod@s!!!

Mil gracias polo teu cariño e dedicación e gracias por darnos tanto!!!

Esta pequena familia espérate cos brazos abertos para cando queiras!!!