AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

AVISO IMPORTANTE: PREMEDE NESTE ENLACE OU NO DOCUMENTO ADXUNTO PARA CONSULTAR A INFORMACIÓN RELATIVA Á SOLICITUDE DE AXUDAS DOS LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL ESCOLAR

OLLO: O PRAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES

REMATA O 19 DE XUÑO

NOVO BLOGUE

O profe Manolo quere comunicarvos que está traballando cun blogue para a titoría de 5ºe 6º de Primaria. Pronto se comunicará co resto do alumnado para enviarvos as tarefas de música. Estade atentos!!

ESTE É O SEU BLOGUE.

PODEREDES ACCEDER A EL PREMENDO SOBRE A IMAXE.

REAPERTURA E MODIFICACIÓN DOS PRAZOS DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2020-2021

Segundo o anunciado na resolución do 5 de maio (DOG 6 de maio): restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio do 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.

INSTRUCIÓNS PARA O TERCEIRO TRIMESTRE

A Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa publicou hoxe na páxina web da Consellería información de interese para o desenvolvemento do terceiro trimestre.

Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.

PINCHADE AQUÍ PARA ACCEDER AO DOCUMENTO