CALENDARIO ESCOLAR 2017-2018

Pinchando no enlace eou consultando o documento adxunto podedes botarlle unha ollada ao calendario escolar para o próximo curso.

EXCURSIÓN DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA A MADRID

Mirade que ben o pasaron os alumn@s máis maiores do noso cole alá pola capital.

Estaban moi ben acompañados polas mestras e os seus compañeiros de Forcarei.

PROXECTO QUIMIONS

Este é o resultado do traballo feito polo noso alumnado dentro do "PROXECTO QUIMIONS".

Mirade que ben nos quedou.

Moi ben rapaces!!!

MOITAS GRAZAS POR COLABORAR NESTA CAUSA TAN SOLIDARIA!!!!

MOITÍSIMA SORTE NA NOVA ETAPA!!!

Pasaron case 10 anos dende que a maioría de vós chegou por primeira vez ao cole e aquí vos vimos medrar,esforzarvos,aprender,rir,chorar,disfrutar...IVÁN, ADRIÁN, NAYARA, SILVIA e MIRIAN....moitísima sorte na vida e na nova etapa que comezades dos vosos estudos!!!

A profe Eva chegou cando vós estabades comezando a primaria...no curso 2011-2012 e para ela tamén temos un agradecemento moi especial...por ensinarnos tanto e compartir estes anos con nós.Desexámosche toda a sorte do mundo nesta nova etapa, chea de novos retos profesionais que te esperan!!!