CONCRECIÓN CURRICULAR

BECAS ALUMNADO NEAE 2024/2025

Para ter máis información PICA na imaxe.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DE ADMISIÓN PROVISIONAL

Hoxe publícase a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2024-2025.

Podedes acceder cun certificado electrónico en https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado para ver a publicación.

O alumnado que solicitou praza para 4º de E.I, 1º de E.P, 4º de E.P, 5º de E.P e 6º de E.P foi admitido de forma provisional.

ENQUISA DO PLAN DE MELLORA

Mediante este cuestionario, completamente anónimo, queremos coñecer a vosa opinión sobre algúns aspectos relacionados co funcionamento e organización do noso centro educativo co obxectivo de realizar o PLAN ESTRATÉXICO DE MELLORA (Programa PROA+) coas achegas de toda a comunidade educativa.

Grazas pola vosa colaboración.

PROFESORADO:Acceso á enquisa

FAMILIAS: Acceso á enquisa

PAS/CONCELLO: Acceso á enquisa

ALUMNADO: Acceso á enquisa

EQUIPO DIRECTIVO: Acceso á enquisa

VACANTES CURSO 24-25

RESERVA ALUMNADO 6º DE EP NO IES DO BARRAL

Todo o alumnado que fixo a reserva no instituto obtivo praza

Estas listaxes podedes consultalas polos seguintes medios:
1.- No taboleiro de anuncios do IES do Barral
2.- Entrando coa chave 365, certificado dixital o contrasinal de educación na aplicación de admisión: www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/
Unha vez dentro da aplicación deberán ir ao punto 2. solicitudes e dentro de solicitudes, as miñas solicitudes.

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2024-2025

ADMISIÓN pódese facer a través da aplicación"admisiónalumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)o formulario normalizado (ED550Bou de forma presencial na secretaría do centro onde terán a súa disposición o impreso de solicitude de admisión. O prazo de presentación estará comprendido entre os días 1 de marzo e o 20 de marzo.

Só se poderá presentar a solicitude de admisión nun único centro, no caso de entregar en varios perderá os dereitos de prioridade que poidan corresponder.

DOCUMENTACIÓN QUE SE ENTREGARÁ NO CENTRO:

- Impreso de solicitude de admisión cuberto.

- Fotocopia da folla do libro de familia na que está inscrito a nena ou neno ou DNI do mesmo.

XORNADA PORTAS ABERTAS 2024

Se non podes asistir ese día ponte en contacto con nós para facelo noutro momento.

886120782

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS LOMLOE 2023/2024