BENVIDOS E BENVIDAS AO NOVO CURSO ESCOLAR

CERIMONIA DE GRADUACIÓN

O martes terán lugar as cerimonias de graduación no colexio. Este ano debido á situación epidemiolóxica serán soamente para os familiares próximos do alumnado que se gradúa.

LISTAXE LIBROS CURSO 2021-2022

No documento adxunto podedes atopar a listaxe dos libros para o vindeiro curso

ÁBRESE O PRAZO DE SOLICITUDE PARA O FONDO DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O PRÓXIMO CURSO 2021-2022

Prazo de presentación: Antes do 22 de xuño

Convocatoria: Orde do 6 de maio de 2021 (podedes atopar as instrucións nos documentos adxuntos)

Participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º,4º de EP. Os cursos 5º e 6º de EP están excluídos porque están incluídos no proxecto E-DIXGAL.

Axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de educación primaria.

Axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º)

Presentación de solicitudes

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática Fondolibros(https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente no centro.

Documentación necesaria (podedes atopar so anexos nos documentos adxuntos ou solicitalos na secretaría do centro)

Anexo I debidamente cumprimentado.

Anexo II: Autorización dos membros da unidade familiar, agás o solicitante. Debido o cambio da normativa solicitarase tamén o consentimento expreso para a consulta da declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas, ou a falta desta, o certificado tributario de imputación do exercicio 2019.

Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables.

En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentencia xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da  custodia do/a menor.

ADMISIÓN DEFINITIVA DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021-2022

Infórmase que todas as solicitudes presentadas para o vindeiro curso están admitidas de forma definitiva

XORNADA VIRTUAL DE PORTAS ABERTAS

Como este ano non podedes vir visitarnos, fixemos un vídeo para que coñezades o noso cole e todo o que pasa nel.

Anímate a formar parte da nosa familia!

VÍDEO XORNADAS PORTAS ABERTAS

LISTAXE DE VACANTES CURSO 2021-2022

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O PRÓXIMO CURSO 2021-22

ÁBRESE O PRAZO DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO DO 1 Ó 22 DE MARZO

Nos documentos adxuntos podedes atopar toda a información detallada e os impresos de solicitude en galego e castelán.

ENTROIDO

MANDADOS DO MECO

RECORDADE QUE ESTE ANO AS ORDES NON SERÁN ACUMULATIVAS.

Podedes ver o resultado das ordes do meco e os disfraces do día de entroido. (VÍDEO)