BENVIDA

Benvido ao CEIP San Miguel de Reinante!

DISPOÑIBLES OS LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO E OS VALES DE MATERIAL E LIBROS

6 Xul 2017 11:30
Europe/Madrid

Xa están dispoñibles para asúa recollida os libros de texto do fondo solidario así como os vales de libros e de material escolar.

Pódense recoller en dirección con horario de 10h a 13h.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2017/2018

Premendo no arquivo PDF pódense ver os libros de texto e o material necesario para os diferentes cursos de Ed. Infantil e Ed. Primaria para vindeiro curso escolar.

Intercambio educativo co CEIP Otero Pedrayo de Rábade

O pasado martes, día 30 de maio, tivemos lugar o 2º intercambio co colexio de Rábade. O alumnado de 5º e 6º exerceu de anfitrión nesta ocasión, dándolles a coñecer aos nosos convidados e convidadas algúns dos lugares do noso concello.

Despois de ser recibidos no concello, fixemos unha ruta en catamarán pola ría de Ribadeo.

Clausura da Semana Cultural

O venres celebramos a clausura da semana cultural cunha actividade solicitada pola ANPA do centro, na que todos os asistentes poidemos disfrutar dunha gran variedade de xogos populares.

Semana cultural: olimpiada de lectura e Pasapalabra de Carlos Casares

O xoves celebramos a olimpiada de lectura, na que cinco grupos formados por membros dos distintos niveis competiron por demostrar os seus coñecementos no libro asignado.

COOPERATIVISMO NO ENSINO

A Consellería de Economía, Emprego e Industria, vén de facer público o nome dos premiados no último certame do concurso Cooperativismo no ensino, no que o noso colexio acadou os seguintes premios:

Na categoría A: alumnos/as de 2º ciclo de Educación Infantil.

Semana cultural: día do deporte

Hoxe celebramos o día do deporte con diferentes actividades para o alumnado:

ED. INFANTIL: carreiras.

Semana cultural: taller de pintura

Inmers@s na semana cultural, hoxe tocoulle o turno ao taller de pintura, que nesta ocasión se dedicou ao día do deporte.

Mª Luísa López Santos, "Mini", deseñou un mural no que participou todo o alumnado do colexio. As fotos son mostra do ben que o pasaron participando nesta actividade.

Semana cultural: Contacontos Paula Carballeira

Hoxe recibimos no colexio a visita de Paula Carballeira, que realizou unha sesión de contacontos, na que por momentos abandonamos o colexio e nos trasladamos, a través de marabillosas historias, a outros paraxes e latitudes distintas.