PROXECTO DE MELLORA DO MENÚ DO COMEDOR ESCOLAR

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL ADMISIÓN ALUMNADO 2021/2022

A totalidade do alumnado que presentou solicitude de admisión para o vindeiro curso escolar obtivo praza neste centro educativo.

As listaxes provisionáis pódense consultar:

- De xeito presencial no centro.

- De xeito non presencial a través da aplicación "admisionalumnado" empregando a Chave365 ou certificado dixital.

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS: antes do 15 de maio.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA: do 20 ao 30 de xuño.

XORNADA VIRTUAL DE PORTAS ABERTAS

Por mor da COVID-19, a xornada de portas abertas levarase a cabo de xeito virtual.

Na seguinte presentación, podedes consultar os diferentes servizos e actividades do noso centro.

Para calquera consulta, non dubidedes en contactar con nós.

MATRÍCULA CURSO 21/22

Nos ficheiros adxuntos podedes ver toda a info relativa ao proceso de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2021/2022, así como o impreso de solicitude de admisión(Modelo ED550B).

Características das máscaras distribuídas ao alumnado beneficiario da axuda do material escolar no curso 2020-2021

• Norma*: UNE0065:2020

• Homologación*: Aitex

• Licencia sanitaria*: 7662PS

Plan de continxencia (2ª Parte) - Horarios ensino non presencial

En cumprimento da Resolución conxunta da Secretaría Xeral Técnica e da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional pola que se aproba o Plan de Continxencia ante peches de aulas ou centros educativos no contexto COVID-19 nos centros de ensino non universitario sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2020-2021, a dirección deste centro, en coordinación co equipo docente; elaborou e aprobou (provisionalmente; deben ser revisados e aprobados en última instancia pola Inspección Educativa)

Actualización do Protocolo de Centros Educativos

Este protocolo está actualmente en vigor, pero pode sufrir posteriores variacións.

Información Covid centros educativos non universitarios

Protocolos do CEIP San Miguel de Reinante. Curso 2020-2021

IMPORTANTE!!! ABALAR MÓBIL. INFORMACIÓN SOBRE A APP

Moi importante que toda a comunidade educativa dispoña desta APP. É gratuita e pódese instalar en calquer dispositivo móbil(android, IOS).

Ten como obxectivo facilitar a comunicación entre o centro e @s responsables do alumnado. Podedes ver os aspectos básicos no PDF adxunto na parte inferior.

IMPORTANTE!!!! ALUMNADO EDIXGAL 5º E 6º DE EP

Aspectos imporantes sobre o proxecto de educación dixital que levarán a cabo o alumando de 5º e 6º de Ed. Primaria.

En que consiste o proxecto?. Que ofrece unha aula dixital?. Contidos accesibles ao alumnado. Equipamento do alumnado, características e xestión dos equipos.