ANPA "LA LAGUNA"

Asociación de Nais e País do CEIP Ría do Burgo

EXCURSIÓN MULTIAVENTURA

Facendo clic AQUÍ podedes ver e/ou descargar a información e formulario de inscrición da excursión multiaventura a celebrar o 18 de xuño.

Recordatorio fin de actividades

Estimadas familias.

Os recordamos que el 31 de mayo finalizan las ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES y que, a partir del 1 de junio, se abre el plazo para las inscripciones de socio/a del ANPA, desayunos y actividades para el curso 2016-17.

Balonmano culminará, como siempre, el último día lectivo escolar (el 22 de junio).

Un cordial saludo.

PROGRAMA FESTA FIN DE CURSO

Facendo clic AQUÍ podedes ver e/ou descargar o programa da Festa de Fin de Curso do colexio.

CONVOCATORIA REUNIÓN EXTRAORDINARIA DA ANPA

Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse a convocatoria de reunión extraordinaria da ANPA La Laguna, prevista para o 26 de maio.

CIRCULAR DE FIN DE CURSO

Circular de fin de curso facendo clic AQUÍ

Acta da Asamblea Extraordinaria do 16-06-2015

Facendo clic AQUÍ podedes consultar a acta da Asamblea Extraordinaria da ANPA LA LAGUNA do 16 de xuño de 2015.

PÓLIZA SEGURO

Facendo clic AQUÍ pódese consultar a primeira páxina da póliza de seguro suscrita pola ANPA para as diferentes actividades que realiza.

ESTATUTOS ANPA LA LAGUNA

Nos arquivos que aparecen a continuación pódense consultar os novos estatutos da ANPA La Laguna así como as modificacións que se pretenden facer.

Novas Instituto

Estimados nais e pais de alumnos dos colexios de Culleredo:

Achegámosvos o documento presentado ó Valedor do Pobo e tamén o documento presentado ante a Xefatura territorial de Educación da Coruña,  onde quedan ben explicados os mais recentes trámites feitos polos representantes das ANPAS e o rexeitamento á ÚNICA oferta da Consellería,  consistente en escolarizar a todos os alumnos que cursarán 1º de ESO no IES Eduardo Blanco Amor. Esto aumentaría a masificación que xa existiu este curso coa degradación, aínda mais, da calidade da educación.

Os representantes das ANPAS dos colexios de Culleredo, unha vez esgotadas todas as vías posibles para conseguir que a escolarización na ESO para o curso 2015-2016 dos alumnos se producira nunhas condicións dignas, chegamos a unha última medida que consiste en solicitar a mediación do Valedor do Pobo. Para iso presentamos un escrito de solicitude o pasado 6 de febreiro.

Por eso precisamos a vosa axuda para conseguir que o Valedor estime a nosa solicitude e medie coa Consellería de Educación para conseguir o obxectivo de todos, que é a mencionada escolarización en condicións de normalidade para o curso 2015-2016 despois da paciencia que xa temos demostrado os pais e nais dos alumnos de Culleredo desde hai varios anos e en especial nos últimos cursos diante da masificación coñecida do único IES do noso concello.

Por favor, entra na web do Valedor do Pobo e pon un breve texto na caixa destinada a esta fin co comentario que ti queiras e coa reseña no apartado "ASUNTO" que poña -Mediación ESO Culleredo- .

rexistro@valedordopobo.com

A modo de proposta:

Asunto: Mediación ESO Culleredo

Texto: Sr. Valedor, os representantes das ANPAS dos Colexios de Culleredo demandaronlle en escrito presentado o 6 de febreiro, a súa mediación coa Consellería de Educación para resolver o grave problema de escolarización en ESO no noso concello para o curso 2015-2016. Por favor, atenda esta solicitude para que poidamos todos ter unha solución ó problema.