Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

Benvidos á páxina web do CEIP Ría do Burgo

COMEDOR ESCOLAR. Facendo clic nos enlaces de abaixo poden verse e/ou consultarse os menús do comedor escolar do colexio correspondentes ao mes de Marzo de 2017.

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2017/18. Entre o 2 e o 22 de marzo, ambos inclusive, poden entregarse neste centro educativo as solicitudes de admisión de alumnado para o vindeiro curso. Pode solicitarse a instancia no centro ou descargarse facendo clic AQUÍ. Toda a información sobre o proceso de admisión pode verse e/ou descargarse facendo clic AQUÍ. O resultado do sorteo da letra dos apelidos elixida para casos de desempate pode verse facendo clic AQUÍ. O horario de Secretaría e atención ao público é de 9:00 a 13:30 horas.

DÍA DE ROSALÍA. Celebramos no colexio o 180º aniversario do nacemento da nosa escritora máis famosa colocando versos das súas obras nos chanzos das escaleiras e, o xoves, 23 de febreiro, realizamos unha homenaxe recitando os seus poemas e cantando a súa "Alborada". No apartado GALERÍA podedes ver algunhas fotos do evento.

APLICACIÓN TOKAPP SCHOOL. Se algún pai ou nai ten problemas para instalar a aplicación ou non reciben as mensaxes poden pasarse por Secretaría, ou ben chamar ao servizo técnico (986114969).