Benvidos

Benvidos á páxina web do CEIP Plurilingüe Ría do Burgo

RECURSOS MUNICIPAIS. O Concello de Culleredo pon a disposición do alumnado, familias e profesorado o catálogo de recursos municipais. Facendo clic AQUÍ pode verse e descargarse.

COMEDOR ESCOLAR.  Facendo clic AQUÍ poden verse e/ou descargarse os menús do comedor escolar correspondentes ao mes de decembro.

ACTIVIDADES E SAÍDAS. Facendo clic AQUÍ poden verse as actividades e saídas previstas para o mes de decembro.

CALENDARIO MUS-E 2018-19. Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse o calendario de actividades MUS-E para este curso. Esta actividade está plantexada para 5º e 6º de Educación Infantil e 1º e 2º de Educación Primaria. Trabállanse aspectos como a solidaridade, o respecto, a diversidade, a educación emocional, etc con artista a través de disciplinas coma o teatro e a danza.

CIRCULAR DE COMEZO DE CURSO. Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse a circular de principio de curso, na que se dan informacións esenciais relacionadas co centro. É moi importante ler esta circular.

CALENDARIO ESCOLAR. Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse o calendario escolar referente ao curso 2018-19.

Partidos do Hockey Club Liceo. Facendo clic AQUÍ pode verse o calendario de partidos do Hockey Club Liceo e as instrucións para solicitar entradas gratuítas para alumnado do colexio.

LISTAXE DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018-19. Facendo clic en cada curso pode verse e descargarse a listaxe de libros e material escolar para o curso 2018-19.

APLICACIÓN TOKAPP SCHOOL. Se algún pai ou nai ten problemas para instalar a aplicación ou non reciben as mensaxes poden pasarse por Secretaría, ou ben chamar ao servizo técnico (911232555).