Benvidos

Benvidos á páxina web do CEIP Ría do Burgo

REUNIÓN NO IES EDUARDO BLANCO AMOR. O luns, 28 de maio, ás 18:30 hai unha reunión coas familias dos alumnos/as que están cursando 6º de Educación Primaria no noso centro durante este curso no IES Eduardo Blanco Amor. Pode verse e descargarse a convocatoria facendo clic AQUÍ.

COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2018-19. A Disposición adicional segunda da Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes (DOG do 15-03-2013 e corrección de erros do 24-03-2013), establece que o alumnado con garantía de permanencia no centro docente que non teña que formalizar matrícula, deberá manifestar á dirección do centro expresamente mediante escrito ao longo do mes de abril de cada ano, que solicita utilizar o servizo complementario de comedor. A solicitude será enviada ás familias polos alumnos/as e entregada asinada e cuberta aos titores/as. Tamén pode recollerse en Conserxería, Secretaría ou facendo clic AQUÍ. O prazo de entrega de solicitudes remata o luns, 30 de abril.

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018-19. Desde o xoves día 1 e ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares para o vindeiro curso 2018/19, para todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo (maioritariamente en 4º curso de Educación Infantil), así como para aqueles/as alumnos/as de Educación Infantil, de Educación Primaria, de ESO e de Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar sempre que haxa prazas dispoñibles. Nos seguintes enlaces pode consultarse a información pertinente. O horario de Secretaría é de 9:00 a 13:30 horas ao longo do curso.
MENÚS COMEDOR ESCOLAR. Facendo clic AQUÍ poden verse e/ou descargarse os menús de comedor escolar do mes de abril.
ACTIVIDADES E SAÍDAS. Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse a listaxe de actividades e saídas previstas para o mes de abril.
CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017-18. Facendo clic AQUÍ pode verse o calendario escolar do curso 2017-18.
CIRCULAR DE INICIO DE CURSO. Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse a circular de principio de curso. É moi importante ler a circular completa.
RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017-18. Os libros de texto e material escolar necesarios para o curso que ven poden verse e/ou descargarse facendo clic en cada un dos cursos que aparecen a continuación:

APLICACIÓN TOKAPP SCHOOL. Se algún pai ou nai ten problemas para instalar a aplicación ou non reciben as mensaxes poden pasarse por Secretaría, ou ben chamar ao servizo técnico (986114969).