Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

Benvidos á páxina web do CEIP Ría do Burgo

25 de Novembro-DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. A violencia contra a muller é unha violación dos dereitos humanos e é consecuencia da discriminación que sufre, tanto nas leis como na práctica, así como da persistencia de desigualdades por razón de xénero. Esta violencia impide o avance en moitas áreas, incluidas a erradicación da pobreza, a loita contra o VIH/SIDA e a paz e a seguridade. A violencia contra as mujeres e as nenas pode ser evitada e a prevención é posible e esencial. O CEIP Ría do Burgo subscribe o texto anterior (das Nacións Unidas) e súmase á campaña do Concello de Culleredo contra a violencia de xénero.

20 DE NOVEMBRO-DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA. O Día Universal da Infancia, que se celebra todos os aos o 20 de novembro, é un día adicado a todo os nenos e nenas do mundo. É un día de celebración polos avances conseguidos, pero sobre todo é un día para chamar a atención sobre a situación dos nenos máis desfavorecidos, dar a coñecer os dereitos da infancia e concienciar ás persoas da importancia de traballar día a día polo seu benestar e desarrolo. Nestes días o alumnado do centro está a traballar nas aulas esta temática e, a modo de homenaxe, colocaron pegatinas co seu nome en siluetas de nenos e nenas.

PROXECTO SALVAVIDAS.  Desde a Dirección e a ANPA do CEIP Plurilingüe Ría do Burgo dirixímonos a toda a comunidade educativa do centro para propoñer a participación de familias e profesorado nunha campaña solidaria, promovida polo Proxecto Salvavidas, que ten por obxectivo que o noso centro acabe sendo un Espazo Cardioprotexido coa instalación dun desfibrilador semiautomático e a formación do persoal para a abordaxe dunha serie de trastornos como a parada cardiorrespiratoria, asfixia e afogamentos.

A existencia de desfribiladores semiautomáticos para persoal non sanitario en lugares públicos, así como a formación en técnicas básicas de recuperación cardiopulmonar, consiguen salvar a unha elevada porcentaxe de persoas que sofren un paro cardíaco xa que, para isto, hai que actuar rápido e o desfibrilador debe chegar nos primeiros 4 minutos, tempo insuficiente, na inmensa maioría dos casos, para que acudan os servizos de emerxencias. Neste colexio, nos últimos anos, o profesorado e o alumnado, conscientes desta realidade, están a participar en diversas actividades relacionadas cos primeiros auxilios e a RCP. Opinamos que un desfibrilador non é un aparato máis para o centro educativo, xa que os beneficiarios son o alumnado, o profesorado, o persoal laboral  e, en xeral, todas as persoas que acoden ao centro a diario.

Para conseguir este obxectivo pedimos a participación activa das familias e da comunidade educativa, colaborando na compra dunhas pulseiras coas que financiar o proxecto, xa que, se cada alumno/a acaba facéndose cargo de 3 unidades (ben sexa quedándose con elas ou vendéndoas a familiares, amigos e veciños), entre todos conseguiremos a cantidade de unidades necesaria coa que obteremos un desfibrilador de última xeración, a vitrina e cartelería, e a formación para o persoal docente. O donativo por cada pulseira é de 3 euros. As familias que, voluntariamente, queiran colaborar, notificarán a través dos nenos/as aos titores/as o luns, 13 de novembro, o número de pulseiras que queren. Cando saibamos o número total das mesmas, avisaremos para que as familias ou os nenos/as pasen a recollelas e pagalas.

Grazas de antemán pola colaboración prestada.

MENÚS COMEDOR ESCOLAR. Facendo clic AQUÍ poden verse e/ou descargarse os menús de comedor escolar do mes de novembro.
CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017-18. Facendo clic AQUÍ pode verse o calendario escolar do curso 2017-18.
CIRCULAR DE INICIO DE CURSO. Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse a circular de principio de curso. É moi importante ler a circular completa.
RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017-18. Os libros de texto e material escolar necesarios para o curso que ven poden verse e/ou descargarse facendo clic en cada un dos cursos que aparecen a continuación:

APLICACIÓN TOKAPP SCHOOL. Se algún pai ou nai ten problemas para instalar a aplicación ou non reciben as mensaxes poden pasarse por Secretaría, ou ben chamar ao servizo técnico (986114969).