Iniciar sesión: Acceso

Benvidos

Benvidos á páxina web do CEIP Ría do Burgo

LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS CONCEDIDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. Pode consultarse a listaxe cos libros concedidos facendo clic AQUÍ  e a listaxe de excluidos facendo clic AQUÍ.
Os libros serán repartidos os días 4 e 5 de setembro (para levar a casa, revisalos e forralos) en horario de 10:00 a 12:30 horas.
MOI IMPORTANTE: Na listaxe de 3º de Educación Primaria aparecen dúas notificacións a ter en conta:
  • O alumnado ao que se lle concede o número 9788467821062 (Ciencias da Natureza, Ciencias Sociais) é referido ao libro de Ciencias da Natureza.
  • O alumnado que ten na súa adxudicación o parágrafo "Máis 1 libros de adquisición complementaria" refírese ao libro de Ciencias Sociais.
CHEQUE LIBROS DE TEXTO 1º e 2º de Educación Primaria. O cheque de libros de texto para as familias que o solicitaron xa se pode recoller no colexio en horario de 10:00 a 12:00 horas desde o martes, 4 de xullo, ata o venres, 14 de xullo. Se nesas datas non é posible recollelo, pode facerse a partires do 1 de setembro. Ten que vir a recollelo o pai, a nai ou unha persoa autorizada (con autorización escrita e DNI). Hai dous días de prazo para reclamacións en caso de non ser concedido (martes, 4 de xullo, e mércores, 5 de xullo).
CHEQUE MATERIAL DE 1º a 6º de Educación Primaria.O cheque de material de 50 euros para as familias que o solicitaron de 1º a 6º de Educación Primaria xa se pode recoller no colexio en horario de 10:00 a 12:00 horas desde o martes, 4 de xullo, ata o venres, 14 de xullo. Se nesas datas non é posible recollelo, pode facerse a partires do 1 de setembro. Ten que vir a recollelo o pai, a nai ou unha persoa autorizada (con autorización escrita e DNI). Hai dous días de prazo para reclamacións en caso de non ser concedido (martes, 4 de xullo, e mércores, 5 de xullo).
RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017-18. Os libros de texto e material escolar necesarios para o curso que ven poden verse e/ou descargarse facendo clic en cada un dos cursos que aparecen a continuación:

APLICACIÓN TOKAPP SCHOOL. Se algún pai ou nai ten problemas para instalar a aplicación ou non reciben as mensaxes poden pasarse por Secretaría, ou ben chamar ao servizo técnico (986114969).