Benvidos

Benvidos á páxina web do CEIP Ría do Burgo

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS. No vindeiro mes de marzo comeza o período de admisión de alumnado para o curso 2018-19. Por este motivo haberá tres días nos que o Equipo Directivo fará unha visita guiada ao centro e as súas instalacións e informará e aclarará dúbidas sobre o proceso de admisión (prazos, documentación, etc). Non é necesario inscribirse previamente e o acceso será pola entrada principal do colexio. As datas serán:
  • Mércores, 21 de febreiro, ás 18:00 horas.
  • Xoves, 22 de febreiro, ás 16:00 horas.
  • Venres, 23 de febreiro, ás 16:00 horas.
MENÚS COMEDOR ESCOLAR. Facendo clic AQUÍ poden verse e/ou descargarse os menús de comedor escolar do mes de febreiro.
PROXECTO SALVAVIDAS.  Desde a Dirección e a ANPA do CEIP Plurilingüe Ría do Burgo dirixímonos a toda a comunidade educativa do centro para propoñer a participación de familias e profesorado nunha campaña solidaria, promovida polo Proxecto Salvavidas, que ten por obxectivo que o noso centro acabe sendo un Espazo Cardioprotexido coa instalación dun desfibrilador semiautomático e a formación do persoal para a abordaxe dunha serie de trastornos como a parada cardiorrespiratoria, asfixia e afogamentos.

A existencia de desfribiladores semiautomáticos para persoal non sanitario en lugares públicos, así como a formación en técnicas básicas de recuperación cardiopulmonar, consiguen salvar a unha elevada porcentaxe de persoas que sofren un paro cardíaco xa que, para isto, hai que actuar rápido e o desfibrilador debe chegar nos primeiros 4 minutos, tempo insuficiente, na inmensa maioría dos casos, para que acudan os servizos de emerxencias. Neste colexio, nos últimos anos, o profesorado e o alumnado, conscientes desta realidade, están a participar en diversas actividades relacionadas cos primeiros auxilios e a RCP. Opinamos que un desfibrilador non é un aparato máis para o centro educativo, xa que os beneficiarios son o alumnado, o profesorado, o persoal laboral  e, en xeral, todas as persoas que acoden ao centro a diario.

Para conseguir este obxectivo pedimos a participación activa das familias e da comunidade educativa, colaborando na compra dunhas pulseiras coas que financiar o proxecto, xa que, se cada alumno/a acaba facéndose cargo de 3 unidades (ben sexa quedándose con elas ou vendéndoas a familiares, amigos e veciños), entre todos conseguiremos a cantidade de unidades necesaria coa que obteremos un desfibrilador de última xeración, a vitrina e cartelería, e a formación para o persoal docente. O donativo por cada pulseira é de 3 euros. Actualmente levamos vendidas arredor de 1400 pulseiras (co que só nos faltan pouco máis de 60 para a acadar o obxectivo).

Grazas de antemán pola colaboración prestada.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017-18. Facendo clic AQUÍ pode verse o calendario escolar do curso 2017-18.
CIRCULAR DE INICIO DE CURSO. Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse a circular de principio de curso. É moi importante ler a circular completa.
RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017-18. Os libros de texto e material escolar necesarios para o curso que ven poden verse e/ou descargarse facendo clic en cada un dos cursos que aparecen a continuación:

APLICACIÓN TOKAPP SCHOOL. Se algún pai ou nai ten problemas para instalar a aplicación ou non reciben as mensaxes poden pasarse por Secretaría, ou ben chamar ao servizo técnico (986114969).