Benvidos

Benvidos á páxina web do CEIP Ría do Burgo

PROXECTO MUS-E. O venres, 19 de outubro, comeza, un ano máis, o Proxecto MUS-E no noso centro. A primeira xornada está adicada a ter un encontro cos pais e nais dos nenos e nenas participantes:

• De 9:00 a 9:50 (na Aula de Música) cos pais e nais de 5º de Educación Infantil (4 anos, de Aurora e Belén).
  • De 9:50 a 10:40 (na Aula de Música) cos pais e nais de 6º de Educación Infantil (5 anos, de Mónica e Lara).
  • Á mesma hora, de 9:50 a 10:40 (no ximnasio) cos pais e nais de 1º de Educación Primaria (de Mª José e Diana).
  • De 10:40 a 11:30 (no ximnasio) cos pais e nais de 2º de Educación Primaria (de María e Miguel).

É moi importante a asistencia das familias a esta primeira xornada para establecer canles de comunicación e coordinación ao longo do proxecto.

CIRCULAR DE COMEZO DE CURSO. Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse a circular de principio de curso, na que se dan informacións esenciais relacionadas co centro. É moi importante ler esta circular.

CALENDARIO ESCOLAR. Facendo clic AQUÍ pode verse e/ou descargarse o calendario escolar referente ao curso 2018-19.

COMEDOR ESCOLAR. Facendo clic AQUÍ poden verse e/ou descargarse os menús do comedor escolar correspondentes ao mes de outubro.

Partidos do Hockey Club Liceo. Facendo clic AQUÍ pode verse o calendario de partidos do Hockey Club Liceo e as instrucións para solicitar entradas gratuítas para alumnado do colexio.

LISTAXE DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018-19. Facendo clic en cada curso pode verse e descargarse a listaxe de libros e material escolar para o curso 2018-19.

APLICACIÓN TOKAPP SCHOOL. Se algún pai ou nai ten problemas para instalar a aplicación ou non reciben as mensaxes poden pasarse por Secretaría, ou ben chamar ao servizo técnico (911232555).