Benvidos

Benvidos á páxina web do CEIP Plurilingüe Ría do Burgo

TELÉFONO PRINCIPAL.

Administración: 881961083 (para avisos, comedor, información, etc)

email: ceip.riadoburgo@edu.xunta.gal

LIÑAS DIRECTAS.

Dirección: 881961081

Xefatura: 881961084

Secretaría: 881961082

Conserxería: 881961080

Departamento de Orientación: 881961085

ANPA La Laguna: 881961087

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2020/2021. O proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso ven de comezar co proceso de reserva de praza dos nenos e nenas de 6º de E. Primaria para o seu centro adscrito (que é o seguinte anuncio a este na web). O resto da información será exposta neste apartado segundo vaian chegando as diferentes instrucións da Consellería.

ACTIVIDADES E SAÍDAS DO MES DE FEBREIRO. Facendo clic AQUÍ podedes ver e/ou descargar a relación de actividades e saídas didácticas previstas para o mes de Febreiro.

MENÚS COMEDOR ESCOLAR. Facendo clic AQUÍ poden verse e/ou descargarse os menús do comedor escolar correspondentes ao mes de febreiro.

CIRCULAR DE PRINCIPIO DE CURSO. Facendo clic AQUÍ pode verse e descargarse a circular de principio de curso coa información relevante sobre os aspectos salientables do curso 2019-20. É moi importante ler a circular.

CALENDARIO ESCOLAR DO CURSO 2019-20. Facendo clic AQUÍ pode verse e descargarse o calendario escolar cos días lectivos do curso 2019-20.

LISTAXES DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-20. Nas listaxes que aparecen a continuación poden verse e/ou descargarse as listaxes de material escolar e de libros de texto para o curso 2019-20. O curso que ven non haberá libros en Educación Infantil.

LISTAXE DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2019-20

ERROS DETECTADOS.

• Na listaxe de 6º de E. Primaria aparece CURSO 2018-2019, cando realmente é 2019-20.
  • Na listaxe de 5º de E. Primaria aparece o libro de Plástica. NON HAI LIBRO DE PLÁSTICA PARA O CURSO 2019-20 en 5º  E NON HAI QUE MERCALO.

ACLARACIÓNS.

• Non hai libros de texto e/ou cadernillos en Educación Infantil.
  • As listaxes de material de 5º e 6º de Educación Infantil (5 e 6 anos) son iguais nos dous cursos.
  • Non hai libro de Lingua Galega en ningún curso de Educación Primaria (o horario, o temario e os estándares de aprendizaxe de Lingua Galega impartiranse igualmente, atendendo á lexislación vixente). Lembramos que o libro de texto é unha posible ferramenta de uso no período de aprendizaxe e, polo tanto, non é obrigatorio.
  • Non hai libro de Ciencias Naturais en 1º de Educación Primaria, pola mesma razón que o punto anterior.
  • En 5º de Educación Primaria haberá un libro de lectura, non de texto, en galego, como aparece na listaxe.

APLICACIÓN TOKAPP SCHOOL. Se algún pai ou nai ten problemas para instalar a aplicación ou non reciben as mensaxes poden pasarse por Secretaría, ou ben chamar ao servizo técnico (911232555).