AVISO IMPORTANTE FONDOLIBROS

Lembramos que están expostas no colexio as listas de FONDO LIBROS.

Os cheques se entregarán a partires do 1 de setembro.

FELICES VACACIÓNS!!!

AVISO IMPORTANTE COMEDOR

XA ESTÁN AS LISTAS DEFINITIVAS DO COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2020-21.

NON HAI VARIACIÓN DAS PUBLICADAS O PASADO 8 DE XULLO.

TODOS/AS OS/AS USUARIOS/AS DO COMEDOR DO CURSO PASADO QUE O SOLICITARON SEGUEN NO MESMO.

TODOS OS/AS USUARIOS DO COMEDOR (TANTO OS DO CURSO PASADO COMA OS NOVOS) TEDES QUE CUBRIR E ENTREGAR O MODELOS DE AUTODECLARACIÓN, QUE PODEDES DESCARGAR AQUÍ  E ENTREGALO EN SECRETARIA A PARTIRES DO 1 DE SETEMBRO.

TAMÉN PODEDES ENVIALA ASINADA E ESCANEADA AO CORREO DO COLEXIO.

ceip.ramon.cajal@edu.xunta.es

AVISO IMPORTANTE FONDOLIBROS

XA ESTÁN EXPOSTAS AS LISTAS DE FONDO LIBROS.

PÓDENSE CONSULTAR NO PROPIO CENTRO OU POR TELÉFONO EN HORARIO DE SECRETARÍA. (10:00-13:00H).

AVISO IMPORTANTE COMEDOR

A LISTA PROVISIONAL DE NOVOS USUARIOS DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2020-21 XA ESTÁ EXPOSTA NO CENTRO. ASÍ MESMO TAMÉN ESTÁ A LISTA DE RESERVA.

PODEDES CONSULTALAS NO PROPIO CENTRO OU NOS TELÉFONOS 886.12.00.63/65 EN HORARIO DE SECRETARÍA (DE 10:00 A 13:00 H).

OS USUARIOS DO COMEDOR DO CURSO PASADO QUE CONTINÚAN NO MESMO TEDES QUE CUBRIR E ENTREGAR O MODELO DE AUTODECLARACIÓN QUE PODEDES DESCARGAR AQUÍ, E ENTREGALO EN SECRETARÍA ATA O DÍA 10 DE XULLO OU A PARTIRES DO 1 DE SETEMBRO.

TAMÉN PODEDES ENVIALA ASINADA E ESCANEADA AO CORREO DO COLEXIO.

PARA MÁIS INFORMACIÓN PREME AQUÍ PARA DESCARGAR.

DESCARGAR MODELO AUTODECLARACIÓN.

FORMACIÓN MATRÍCULA CURSO 2020/2021

DO 1 A 10 DE XULLO ESTARÁ ABERTO O PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA.

HORARIO DE SECRETARÍA. 10:00-13:00H.

DESCARGAR AQUÍ IMPRESO FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA.

DOCUMENTACIÓN:

• IMPRESO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (DISPOÑIBLE NA SECRETARÍA DO CENTRO).
  • FOTOCOPIA PADRÓN.
  • FOTOCOPIA LIBRO DE FAMILIA OU PARTIDA DE NACEMENTO.
  • FOTOCOPIA DE SENTENZAS XUDICIAIS (NO CASO DE SEPARACIÓNS, TITORÍAS...).
  • FOTOCOPIA DA CARTILLA SANITARIA.
  • AUTORIZACIÓN PARA A RECOLLIDA OU SAÍDA DO ALUMNADO. (DISPOÑIBLE NA SECRETARÍA DO CENTRO).
  • AUTORIZACIÓN PARA O TRATAMENTO DAS IMAXES. (DISPOÑIBLE NA SECRETARÍA DO CENTRO).

AVISO: No caso de pais/nais separados/as a formalización de matrícula ten que estar asinada polos dous, agás que un só teña a patria potestade.

AVISO IMPORTANTE

OS/AS ALUMNOS/AS QUE SE MATRICULEN EN 1º DA ESO NO IES POLITÉCNICO ENTREGARÁN ALÍ OS DÍAS 25 E 26 DE XUÑO A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

- FOTOCOPIA DNI DO ALUMNO OU SE NON TEÑEN, FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA.

- FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA.

BOLETÍNS CALIFICACIÓNS 3º AVALIACIÓN.

XA PODEDES CONSULTAR A TRAVÉS DA APLICACIÓN ABALARMÓBIL OS BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS DA 3ª AVALIACIÓN PARA EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA.

É POSIBLE QUE EXISTAN MOMENTOS DE MOITA AFLUENCIA E QUE A APLICACIÓN NON FUNCIONE CORRECTAMENTE. POR FAVOR, CONSULTEN VARIAS VECES DURANTE O DÍA.

SE O PROBLEMA PERSISTE, ENVÍEN UN CORREO AO COLEXIO ceip.ramon.cajal@edu.xunta.es PARA ENVIARLLES OS BOLETÍNS TELEMÁTICAMENTE.

PREMA AQUÍ PARA AVERIGUAR CÓMO DESCARGAR A APLICACIÓN ABALAR MÓBIL.

AVISO IMPORTANTE

PUBLICADAS NO TABOLEIRO DO COLEXIO AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNAS E ALUMNOS PARA O CURSO 2020/2021. TODAS AS SOLICITUDES EN PRAZO FORON ADMITIDAS.