Plan de Convivencia

Achégase o Plan de Convivencia do centro aprobado polo Consello Escolar do día 19 de febreiro de 2019.

Listaxe definitiva dos libros asignados a cada alumno/a

Nesta ligazón relaciónanse os libros que ten asignados cada alumno/a de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria. O máximo son 7 excepto para os alumnos que non asisten a Relixión Católica, que reciben 6.

Relación de libros por alumno/a

Para visualizar esta listaxe é necesario ter instalado un visor de arquivos pdf, como, por exemplo   ou  as dúas aplicacións son gratuítas.

Solicitudes admitidas (provisionalmente) no fondo de libros.

Publícase a relación provisional das solicitudes admitidas no fondo de libros xunto cos exemplares que se adxudican a cada neno/a.

As persoas que desexen saber que libros deberán mercar, pódense poñer en contacto co centro na semana do 17 ao 21 de xullo.

Listaxe de solicitudes

Faltas de asistencia do alumnado.

En virtude do disposto no Protoocolo Educativo para a prevención e control do Abstención Escolar en Galicia, informáse da necesidade de xustificar as faltas de asistencia do aloujmnado do centro. Dita xustificación pódese facer a través do impreso que se facilitará no centro, cubríndoo directamente en internet ou por mediop dun escrito xustificativo asinado pola nai, pai, titora ou titor legal.

RELACIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2013 - 2014

LISTAXE DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2013 - 2014

Educación Infantil de 3 anos (4º de Ed. Infantil)

1. Abuín Trigo, Aroa