Onde estamos

O CEIP Plurilingüe de Pumar - Urdilde está situado na localidade de Urdilde, no concello de Rois. Para chegar ao colexio deben tomar a saída 15 no corredor Brión Noia.

O enderezo é o seguinte: Urdilde, CP 15281, Rois, A Coruña. O teléfono do centro é 881 866 365

Pago das taxas do comedor a través de internet

A continuación poden ver o proceso de pago das taxas do comedor escolar a través de internet.

Relación de libros asignados a cada alumn@

Publícase a relación de libros asignados a cada alumno do centro participante no fondo solidario de libros de sexto (3º, 4º, 5º e 6º) para o curso 2019-2020.

O alumnado ao que se adxudican 7 libros non precisa mercar ningún libro

O alumnado ao que se adxudican 6 libros e NON VAI A RELIXIÓN non precisa mercar ningún libro.

No resto dos casos terán que mercar os libros que falten.

Poden consultar a relación de libros nesta ligazón.

Libros de texto 2019-2020

Relación provisional de solicitudes de admisión que obtiveron praza

Todas as solicitudes de admisión presentadas para Educación Infantil e Primaria neste centro foron admitidas e obtiveron praza.

Nos arquivos adxuntos aparece a lixtaxe.

Plan de Convivencia

Achégase o Plan de Convivencia do centro aprobado polo Consello Escolar do día 19 de febreiro de 2019.

Normas de Organización e Funcionamento (NOF)

Publícanse as Normas de Organización e Funcionamento do centro, documento que foi aprobado polo Claustro do Profesorado e polo Consello Escolar do centro en reunión do día 16 de outubro de 2018.

Pódese descargar desde esta ligazón.

Relación de libros concedidos a cada alumno/a no Programa de Fondo Solidario

Adxuntamos a relación de libros concedidos a cada alumno/a dentro do programa de Fondo de Libros.

Pode consultar o documento nesta ligazón.

Para ver o documento é preciso contar co visor de pdf

Relación provisional do FONDO SOLIDARIO de libros

Listaxe provisional do número de libros asignados pola aplicación "FONDO LIBROS" para o vindeiro curso 2018-2019.

As listaxes definitivas publicaranse a partir do día 16 de xullo.

Para ver as listaxes provisionais, faga clic nesta ligazón

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-19