Blogues

LISTAXES LIBROS DE TEXTO CURSO 2024/25

Nos arquivos que se xuntan están as listaxes dos libros de texto para o vindeiro curso escolar 2024/25 .-

Como novidade este ano infórmovos que o alumnado de 5ºEP e 6ºEP aínda que están adscritos ao programa EDIXGAL de contidos dixitais, teñen que mercar material complementario para Inglés (están nas listaxes).

Se tedes algunha consulta ou precisades información adicional podedes chamarnos ao cole en horario de atención ao público, de 10:00 a 13:00 h. ao seguinte tlfo.: 886 151567.

A dirección do CEIP Plurilingüe Praza de Barcelos .-

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL ESCOLAR - 2024/25

O día 20 de maio de 2024 publicouse no DOGA a Orde da Consellería de Cultura, Educación e Universidade pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25.

CONVOCATORIA AXUDA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO - CURSO 2023/24

O día 19 de maio publicouse no DOG núm. 94 a convocatoria pola que se regula a participacion no fondo solidario de libros de texto e as axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro ano escolar 2023/24.

Na opción de Secretaría/Axuda Libros tedes toda a información, convocatoria, solicitude para descargar, etc...

Se tedes algunha consulta non dubidedes en chamarnos ao 886 151567

Un saúdo,

ADMISIÓN 2023/24

Un ano máis comezamos co proceso de admisión de novo alumnado para o vindeiro curso escolar 2023/24.

Se precisades de información máis polo miúdo de todo o proceso de admisión (lexislación, normativa, áreas de influencia, baremacións, etc...) clicade na opción da vosa esquerda O Centro/Secretaría/Admisión.

Sen máis, saúdos do equipo directivo e de toda a comunidade escolar do centro.

Esperámosvos para o vindeiro curso !!

CONVOCATORIA AXUDA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO - CURSO 2022/23

Bos días,

se clikades no apartado do CENTRO - Secretaría - Axudas Libros, tedes toda a información relativa a esta convocatoria para poder solicitar a axuda de libros e material escolar e participar no fondo solidario de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2022/23.

Un saúdo,

a dirección do CEIP Pl. Praza de Barcelos

CONVOCATORIA AXUDA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO - CURSO 2023/24

O día 19 de maio de 2023 publicouse no DOGA a Orde da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, de 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24.

A partir do día 22/05/23 poderanse presentar as solicitudes de axuda de libros e de material para o alumnado que vaia cursar o vindeiro ano 1º e 2º de Educación Primaria, as sltdes. para participar no Fondo solidario de libros de texto e axuda de material para o alumnado que vaia cursar 3º e 4º de E.P. e as sltdes. para axuda de material escolar o alumnado que vaia cursar 5º e 6º E.P.

AXUDA DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL PARA O VINDEIRO CURSO 2021/22

O xoves, día 20 de maio de 2021 publicouse no DOGA a Orde da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, de 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/22.

A partir do día 21/05/20 poderanse presentar as solicitudes de axuda de libros e de material para o alumnado que vaia cursar o vindeiro ano 1º e 2º de Educación Primaria, as sltdes. para participar no Fondo solidario de libros de texto e axuda de material para o alumnado que vaia cursar 3º e 4º de E.P. e as sltdes. para axuda de material escolar o alumnado que vaia cursar 5º e 6º E.P.

LIBROS DE TEXTO - CURSO 2023/24

Nos arquivos adxuntos vos deixamos as listaxes por curso dos libros de texto para o vindeiro curso escolar 2023/24.

Indicarvos que :

- en 2º de Educación Primaria utilizarase en Inglés o libro que empregaron en 1º de Primaria, polo que non haberá que mercar libro de Inglés en 2º de E.P.

- en 6º de Ed. Infantil (5 anos) este ano haberá que mercar un libro de texto.

- en 5º e 6º de Educación Primaria como saberedes non hai libros de texto xa que estamos adscritos ao programa EDIXGAL (contidos dixitais).

Sen máis, FELIZ VERÁN A TODOS E TODAS, disfrutade e vémonos en setembro.

A dirección do CEIP Pl. Praza de Barcelos

PLAN DE CONTINXENCIA/HORARIOS ESPELLO e PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID - CURSO 2021/22

Nos arquivos que se xuntan tedes en formato pdf para a vosa consulta, o Plan de continxencia cos horarios espello e mais o Plan de adaptación á situación COVID 19, todo relativo a este curso escolar 2021/22.

Formularios para a formalización da matrícula - Curso 2024/25

O arquivo en pdf que se achega son os formularios que hai que cubrir para entregar no centro á hora de formalizar a matrícula do alumnado de novo ingreso.

Prazo formalización de matrícula de novo ingreso para o vindeiro curso escolar 2024/25 :

do 20 ao 30 de xuño de 2024