ABALAR MÓBIL

abalarMóbil é unha aplicación que permite ás familias consultar a información escolar dos seus fillos/as a través do teléfono móvil.

A Xunta de Galicia, coa finalidad de aumentar o acercamiento entre o centro e as familias, ofrece este servicio.

AbalarMóbil permite :

• Acceder aos datos persoais.
  • Consultar as cualificacións
  • Consultar e xustificar as faltas de asistencia
  • Consultar as faltas de conducta
  • Consultar avisos por parte do centro ou do titor/a

Podedes consultar o manual  para as familias no adxunto

BENVIDOS AO NOVO CURSO ESCOLAR 2017/18

Rematado o período de vacacións de verán, queremos dar a benvida a toda a comunidade escolar ao novo curso académico.

Terémosvos informados das novas importantes cara ao inicio de curso. a través desta páxina e do taboeiro da entrada.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar

AXUDAS DE FONDO LIBROS  --   MATERIAL ESCOLAR

• Os cheques  para a adquisición de material  ou libros de texto de 1º e 2º  de E.Primaria, poderán recollerse na secretaria do Centro, ata o 14 de xullo ou a partir do 1 de setembro.
    • Os libros de texto  que foron adxudicados  polo servicio de préstamo "Fondo Libro", entregarselles a cada neno/a o inicio das clases.