AVISO ÁS FAMILIAS. LISTA DEFINITIVA ADMITIDOS CON PRAZA FINALIZADO SOLICITUDE DE ADMISIÓN

COMUNICADO ÁS FAMILIAS 12/6/2020

LISTADO DEFINITIVO

Comunicase ás familias que fixeron a solicitude de admisión para o vindeiro curso 2020/2021 no CEIP Juana de Vega, unha vez rematado o prazo para tal fin (fin do prazo o 18 de maio de 2020 incluído, o 19 de maio de 2020 xa é fóra de prazo), o seguinte:

Alumnado con praza:

- Educación Infantil: Todas as solicitudes entregadas en prazo teñen praza.

- Educación Primaria: A solicitude feita en prazo para 5º de E. Primaria ten praza.

Alumando sen praza asignada:

- Educación Infantil: a solicitude entregada fóra de prazo

- Educación Primaria: a solicitude feita para 2º de E. Primaria por non haber prazas disponibles.

O alumnado con praza asignada, deberán facer efectiva a matrícula entre o 1 e o 10 de xullo (aproximándose a data da matrícula subiremos información).

O alumnado sen praza, ben por presentar a solicitude fóra de prazo ou ben por non haber prazas disponibles, pasarán a Comisión de Escolarización, seguindo o proceso establecido na convocatoria.

A dirección.