Bolsas, Axudas

BOLSAS N.E.A.E.

BOLSAS PARA  ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

para o curso 2024 - 2025

Axudas para alumnado con necesidades educativas derivadas dalgunha destas situacións:

• - Discapacidade: acreditada mediante o correspondente certificado (igual ou superior ao 25%).
  • -  Alumnado con trastorno grave de conduta.
  • - Alumnado con trastorno grave da comunicación e da linguaxe asociado a necesidades educativas especiais.
  • - TDAH asociado a discapacidade ou trastorno grave de conduta.
  • - TEA.
  • - Altas capacidades.

Esta necesidade específica de apoio educativo deberá estar acreditada mediante:

• - Certificado de discapacidade de, como mínimo, 25%.
  • - Certificado dun equipo de valoración e orientación / dun equipo de orientación educativa e psicopedagóxica / dun departamento de orientación, dependentes da administración educativa correspondente.

Prazo de presentación:  dende o 30 de abril de 2024 ata o día 13 de setembro de 2024.

Extracto da Resolución de 12 de abril de 2024, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-2025

CURSO 2021 / 2022

BOLSAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA

DE APOIO EDUCATIVO para o curso 2021 - 2022

• - Discapacidade: acreditada mediante o correspondente certificado (igual ou superior ao 33%).
  • - TDAH asociado a discapacidade ou trastorno grave de conduta.
  • - TEA.
  • - Altas capacidades.

Esta necesidade específica de apoio educativo deberá estar acreditada mediante:

• - Certificado de discapacidade de, como mínimo, 33%.

Prazo de presentación:  ata o 30 de setembro.

CURSO 2020 / 2021

BOLSAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA

DE APOIO EDUCATIVO

Resolución de 31 de xullo de 2020 da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2020-2021

• Discapacidade: acreditada mediante o correspondente certificado (igual ou superior ao 33%).
  • TDAH asociado a discapacidade ou trastorno grave de conduta.
  • TEA.
  • Altas capacidades.

Esta necesidade específica de apoio educativo deberá estar acreditada mediante:

• Certificado de discapacidade de, como mínimo, 33%.
  • Certificado dun equipo de valoración e orientación / dun equipo de orientación educativa e psicopedagóxica / dun departamento de orientación, dependentes da administración educativa correspondente.

BOLSAS E AXUDAS

No BOE do 27 de xullo aparece publicado o Extracto da Resolución da Secretaría de Estado de Educación e Formación Profesional, pola que se convocan axudas para alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo para o curso académico 2019-2020.

Estas necesidades educativas deben ter sido acreditadas mediante un certificado dun departamento de orientación dependente da administración educativa correspondente.

Para a emisión deste certificado requerirase:

1.  Certificado de discapacidade.
  2.  Diagnóstico clínico dos servizos sanitarios sostidos con fondos públicos nos supostos de trastornos graves de conduta.

Os umbrais de renta e patrimonio para poder solicitar estas axudas aparecen na citada Resolución.

As solicitudes deberán cumprimentarse mediante o formato accesible por internet na dirección https://sede.educacion.gob.es/sede/login/inicio.jjsp?idConvocatoria=1233

O prazo de presentación remata o 26 de setembro.

Acceso á información do Ministerio de Educación