Os robots da nosa vida

ROBOTS DA NOSA VIDA

Bos días, lectores da corredoira dixital.

Os presentamos os robots da nosa vida. Estos son algúns dos robots educativos da

actualidade e sobre todo do escornabot que é o robot co que estamos traballando no

colexio.

Estos son os robots dos que os falabamos:

MECCNOID meccaniod G15ks

O meccanoid ten unha altura de 1.22m inclúe 10 motores,distribuídos

por fora tamén dispón de sensores e de recoñecemento de voz.

Finchbot

Creado especialmente para entornos educativos, é un robot

con forma animal. Foi deseñado para nenos a partires dos 5

anos.

OWI535

Owi é un brazo robot e podes mandarlle o que queiras. Pode levar obxectos de ata 100g. Funciona con pilas e ten cinco motores,que nos permiten mover as súas deferentes extremidades.

PRO-BOT

É un coche de carreiras ao que podemos ordenar cousas. É moi lixeiro, avanzado. Na parte superior tén un burato onde lle podemos poñer un bolígrafo,un lapis ou un rotulador.

OZOBIT

Con un formato reducido,pero con moito potencial, sobre todo desde o lado artístico . É un pequeno robot para o aprendizaxe. Ten rodas e motores que nos permiten programalo seu movemento. Todos eles, orientados a uso por alumnado a partir de 8 anos.

M-BOT

É unha especie de coche,inclúe algúns sensores (segueliñas, de luz, térmicos, de ultrasóns...), motores para movelo e podemos amplialo con novas pezas, tipo meccano. A placa é arduino e pódese programar con makeblock, un software libre baseado en Scratch.

QUE É UN ESCORNABOT?

O escornabot é un proxecto de código aberto cuxo obxectivo é o de acercar a robotica e a programación aos nenos e nenas. O Escornabot pódese programar a través de arduino cos botóns básicos pódese cos botóns para executar secuencias de movemento .A partir de que a imaxinación é o único limite nas posibilidade parece moito a un bee bot pero es moito mellor por varios motivos:

1.- O podes usar ti e os alumnos,fillos,primos,pequenos...Calquera pode axudar calquera pode axudar participando no proceso desde o principio. O pracer do teu propio escornabot fai que sexa unha experiencia,sobre todo se hai nenos participando.

2.-É un proxecto de hadware aberto (OSHW) e sofware  libre (Foss) no que se pode adaptar as súas características as túas necesidades: poñerlle sensores , leds,cambiar a apertura do ángulo de xiro, a distancia que avanza... Calquera cousa que se te ocorra.

Redacción: Lucas, Alejandro e Samuel.

alumnos | by Dr. Radut