try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CEIP PLURILINGÜE de Nétoma - Razo
INAGURADO NO ANO 1984

CIRCULAR PARA A SOLICITUDE DE MASCARILLAS

Mascarillas

No anexo tedes a CIRCULAR e ANEXOS que se mandou a casa polos nenos/as.

EXERCICIOS EDUCACIÓN FÍSICA

Aquí vos deixo uns exercicios de relaxación.

 

https://youtu.be/1TM7S2ELQqs

CIRCULAR DE COMEZO DE CURSO

CICULARES

CALENDARIO ESCOLAR 2020/21

CALENDARIO ESCOLAR 2020/21

CALENDARIO 2020-21

ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS DE TEXTO CURSO: 2020-21

INFORMACIÓN

LISTAXES PROVISIONAIS.

FORMALIZACIÓN DE MATRICULA PARA O CURSO:2020/21

ESTA DOCUMENTACIÓN E SÓ PARA O ALUMNADO QUE SE VAI INCORPORAR AO CENTRO POR PRIMEIRA VEZ.

Nos arquivos adxuntos están o documento de formalización de matrícula e a documentacíon que tedes que achegar.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO: 2020/21

NOS ADXUNTOS TEDES A RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO 2020/21

ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS

ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS

Resolución.

PUBLICACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS DO 3º TRIMESTRE

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS ESTÁN PUBLICACADAS AS ADAPTACIÓNS ÁS PROGRAMACIÓNS DO 3º TRIMESTRE PARA ESTE CURSO.

PLATAFORMAS, FERRAMENTAS E RECURSOS EDUCATIVOS

Aquí tedes distintas ligazóns a distintas plataformas, ferramentas, e recursos educativos externos ó centro para estes días : 

 

EDUCLAN, ferramenta educativa para as familias en colaboración co Ministerio de Educación

AULAS GALEGAS ORG. Con distintas actividades agrupadas por niveis

A NOSA CLASE DE PRIMARIA: blog con recursos didácticos de 3º a 6º EP.

 

Eleccións ó "CONSELLO ESCOLAR"

CURSO 2018/19           

*Resultado de Profes

*Resultado de Pais.

BENVIDOS A NOSA PÁXINA

Rúa Pacífico, 20 Razo

15.107 - CARBALLO       A CORUÑA

TELFN: 881880431- OFICINAS

   881880432 - FAX

                     881880430 - ORIENTACIÓN

Email: ceip.netoma.razo@edu.xunta.es

XORNADA CONTINUA

*XORNADA CONTINUA*

*RESULTADO DAS VOTACIÓNS:

CENSO DE PAIS/NAIS:-- 92

VOTOS EMITIDOS:------- 81

VOTOS A FAVOR:--------- 64

VOTOS EN CONTRA:------ 17 

Distribuir contido