FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2022/23

A Xunta de Galicia ven de convocar as axudas para  o FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR para o Curso  2022/23. (ORDE do 29 de abril . DOG Núm. 95 do 18 de maio de 2022.)

• PRAZO PARA PRESENTAR SOLICITUDES: iniciarase o  19 de maio e rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído)

•  PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

A solicitude será única para todos os fillos e, de ser o caso, tutelados, que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2022/23.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) dispoñible na aplicación fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderá presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

NO CASO DE PRESENTALAS NO CENTRO TERÁ QUE FACERSE UNICAMENTE EN HORARIO DE SECRETARÍA DE 13-14h.

•  DOCUMENTACIÓN COMPLEMENTARIA: As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:

a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).

b) Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar.

c) En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

IMPORTE DAS AXUDAS

Fondo solidario de libros de texto: alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de EP:

• alumnado con renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 €: 6 libros.
  • alumnado con renda per cápita familiar de 6.000 € a 10.000 €:  4 libros .

Axudas para adquirir libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de EP e en educacion especial (EE); así como as axudas que pode recibir o alumnado  con discapacidade maior ou igual ao 65%  ou con necesidades especificas de apoio educativo (NEAE):

Renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 €

Renda per cápita familiar de 6.000 € a 10.000 €

alumnado de 1º e 2º de EP

210 €.

140 €.

alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

210 €

140 €.

Non depende da renda per cápita da unidade familiar

Alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65 % de 3º, 4º, 5º e 6º de EP

275 €

Axudas para adquirir material escolar: alumnado matriculado en EP: será de 50 € para:

• alumnado con renta per cápita igual ou inferior a 6000€

• alumnado de EE ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65 % será beneficiario desta axuda con independencia da renda.

(a renda per cápita da unidade familiar é o resultado de dividir a renda da unidade familiar do exercicio fiscal 2020 entre o número de membros computables)