REAPERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO 2020-2021

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2020-21 ABERTO

Estimadas familias:

Entre o luns 11 e o luns 18 reábrese o proceso de admisión de novo alumnado para o curso 2020-21. O centro permanecerá aberto durante este período en horario de 10 a 13 h para a xestión e entrega do documento de admisión. Tamén é posible presentar a documentación na aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

Recomendamos chamar ou escribir previamente para concertar hora e aclarar posibles dúbidas.

Teléfono da escola: 886151371

Correo electrónico: ceip.meanho.ascovas@edu.xunta.gal

NORMAS DE ACCESO AO CENTRO:

• Acceder pola porta principal da escola respectando a distancia de seguridade de 2 metros.

• Para acceder ao edificio timbrar e agardar turno segundo as indicacións de conserxería.

• Recoméndase o uso de máscaras protectoras.

• Utilizar o xel hidroalcólico antes de realizar a xestión administrativa.

O modelo de admisión requerido é MODELO ED550B. Recomendamos a vía telefónica para aclarar dúbidas ao respecto.

PRAZOS POSTERIORES ÁDMISIÓN:

• Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremos: ata o 26 de maio 2020.

• Listaxes provisionais alumnado admitido: 9 de xuño.

• Listaxes definitivas: 26 de xuño.

• Formalización da matrícula: 1 ao 10 de xullo.

AdxuntoTamaño
Admisión alumnado.pdf1.13 MB