FESTIVAL DE NADAL

Compartimos con vós as actuacións do Festival de Nadal:

Introducción 5º e 6º

1º Primaria

2º Primaria

3º Primaria

4º A Primaria

4º B Primaria

5º Primaria

6º Primaria

BO NADAL PARA TODOS E TODAS!!!!

Asignación de paradas de Bus 2018-19

Adxuntamos a asignación de paradas de autobús para o vindeiro curso. Podedes consultalas en:

PARADAS

Por favor, comprobade que non exista ningún erro. Si detectades algún, comunicádeo ao correo do centro: ceip.manuel.murguia@edu.xunta.es

Agradecémosvos a máxima difusión.

IMPORTANTE: Cambio de día de recollida de vales

O próximo luns, 2 de xullo, NON se poderán repartir os vales de axudas para a adquisición de libros, nin para as axudas de material escolar.

A nova data de recollida será o Luns 9 de xullo.

Pregamos que lle deades a máxima difusión a esta nova.

Listado Provisional de admitidos/excluidos do fondo solidario de libros de texto

Publícanse as listaxes de admitidos e excluidos no fondo solidario de libros de texto.

Listaxe de admitidos.

Listaxe de excluídos.

Lémbrase que non se merque ningún libro ata a publicación das listaxes definitivas, pois pode haber modificacións.

REUNIÓN INFORMATIVA PARA PAIS DE NENOS/AS DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)

Para as familias de novo ingreso no centro.

DÍA: XOVES  6 DE SETEMBRO.

HORA: 10:00 DA MAÑÁ.

Rogamos non traian os nenos/as á reunión.

Libros de texto 2018-2019

Podedes consultar o listado de libros de texto para o vindeiro curso 2018-19

No seguinte link: Libros de texto.

CALENDARIO DE ADAPTACIÓN 2018-19 para 4º Educación Infantil (3 anos)

Hoxe publicaron a orde do calendario escolar para o próximo curso 2018-19. Podedes consultala aquí.

Adxuntamos Calendario de Adaptación para o alumnado que cursará 4º de Infantil durante o curso 2018-19.

MATRÍCULA 2018-19

INFORMACIÓN SOBRE A MATRÍCULA NO CENTRO PARA OS NENOS/AS DE NOVO INGRESO

DATAS: 20 DE XUÑO A 1 DE XULLO.

DOCUMENTACIÓN: Poden descargar e imprimir neste enlace toda a documentación necesaria.

Aquelas familias que así o desexen tamén poderán recoller os impresos na conserxería do centro.

A certificación médica de vacinas para 4º de Educación Infantil e 1º de Educación Primaria debe solicitarse no centro médico.