REUNIÓNS COAS FAMILIAS DE INICIO DE CURSO

Convócanse reunións coas familias do alumnado de Educación Infantil para o día 9 de setembro co seguinte horario:

4º E. Infantil (3 anos): 9:30 da mañá.

5º E. Infantil (4 anos): 11:00 da mañá.

6º E. Infantil (5 anos): 12:30 da mañá.

É probable que, debido á situación actual co COVID'19 poidan xurdir modificacións. Por favor, permanezan atentos á web por si temos que facer cambios.

CALENDARIO DE ADAPTACIÓN 2020-21. ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL (3 ANOS)

Podedes consultar aquí  o calendario de adaptación para o alumnado de 3 anos, que comeza o mes de setembro.

Nos grupos aparecen as alumnas e alumnos identificados polas iniciais dos seus apelidos e nome por política de protección de datos.

Ante calquera dúbida podedes dirixirvos ao correo do centro:

ceip.manuel.murguia@edu.xunta.es

LISTADOS DEFINITIVOS DO FONDO DE LIBROS TEXTO

Están expostos no taboleiro do centro a asignación de libros de texto para o Fondo de libros 2020-21.

Non houbo cambios respecto ao listado provisional, así que todos aqueles que xa viñéchedes polo centro ou chamáchedes por teléfono non tedes que volver.

LISTADOS PROVISIONAIS DO FONDO DE LIBROS DE TEXTO

Están expostos no taboleiro de entrada a asignación de libros de texto para o Fondo de Libros 2020-21.

Pódense consultar en horario de 10 a 13 o Venres 10 e o Luns 11 de Xullo.

Por protección de datos non se poden expoñer listados na páxina web do centro.

REPARTO DE VALES DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Os vindeiros Luns 13 e Martes 14 farase o reparto de vales de libros de texto e material escolar.

As familias pasarán a recollelos en horario de 10 a 13 horas da mañá sen necesidad de cita previa.

Horario de Xullo

Durante o periodo de matriculación atenderase no centro en horario de 10 a 12 sen cita previa.

Tamén estaremos dispoñibles no teléfono e correo electrónico do centro.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO - CURSO 2020-21

Xa está dispoñible o listado de libros de texto para o curso 2020/21. Podedes consultalos aquí.

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO PRESTADOS POLO CENTRO

Informámosvos de que os alumnos/as que recibiron libros prestados na convocatoria de “Fondo libros” neste curso 2019/20 deben devolvelos ao centro para poder recibir os seguintes, no caso de serlles concedida a axuda. Esta devolución farase en horario de 9:00 a 14:00, estes días (non é preciso solicitar cita):

3º de Educación Primaria: martes, 16 de xuño.

4º de Educación Primaria: mércores, 17 de xuño.

5º de Educación Primaria: xoves, 18 de xuño.

6º de Educación Primaria: venres, 19 de xuño.

Aquelas familias que teñan varios nenos/as pendente da devolución poderán traelos todos o mesmo día.

CONVOCATORIA DE BOLSAS PARA COMEDORES ESCOLARES CURSO 2020/21

Está aberto o prazo para a solicitud de Becas Comedor do concello. Se precisades Certificado de Matrícula podedes pedilo ao centro.

Máis información

ngadir á túa axend