AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2020/2021

Podes consultar toda a información relativa ás axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2020/2021, premendo AQUÍ

Tamén podes descargarte o modelo de solicitude presencial nos arquivos adxuntos.

SERÁ UNHA ÚNICA SOLICITUDE POR UNIDADE FAMILIAR E CENTRO

Requisitos:

• Estar matriculado no curso obxecto da axuda e ter devolto os libros de texto do curso anterior que foron emprestados polo sistema de FondoLibros.
  • O alumnado matriculado no presente curso en 1º e 2º de EP NON ten obriga de devolver os libros de texto.

Documentación necesaria:

• Solicitude cuberta.
  • Libro de familia, se recolle a situación familiar. Se non:
      • Sentencia xudicial en caso de separación ou divorcio.
      • Ou certificado de padrón/convivencia.
  • En caso de minusvalía dalgún membro da unidade familiar, certificado correspondente

En caso de non autorizar a consulta telemática dos datos, precísase xuntar, ademais:

• Declaración da Renda 2018 ou certificado tributario de imputacións no exercicio 2018.
  • DNI de todos os membros da unidade familiar.

Prazo de presentación das solicitudes:

As solicitudes poderán presentarse telemáticamente ou na Secretaría do Centro en horario de mañá

ATA O 19 DE XUÑO DE 2020.

Bases da convocatoria.pdf1.35 MB
solicitude fondo libros.pdf1.63 MB