Festa de Nadal - Festa de Fin de Ano 2023

Un ano máis como xa é tradición o noso Fin de Ano no centro, a nosa Gran Festa de Nadal!!!!

Unh día moi especial para desfrutar co alumnado, unha festa educativa con toda a pompa e circunstancia navideña como a ocasión o require.
Ver vídeo Nadal 1  Ver vídeo Nadal 2

Coa seguíntes consignas:

• O alumnado e o profesorado deberán vir elegantes, moi elegantes como a ocasión o require.
  • O alumnado poderá traer cotillóns. (Bolsas, serpentinas, confeti e chifros, NON canóns de confeti)

Organización horario día 21:

• 09:00h: Photocall co APALPADOR
  • 10:00h: Intercambio de postais navideñas : madriñas e padriños lectores.
  • 11:00h: Feira de Nadal: O alumnado poderá visitar a feitra navideña do cole e intercambiar os ECOLAREDOS (moeda do cole conseguida grazas as merendas plástico cero) por obsequios, accesos, agasallos...
  • 11:00-12:00h: Roscón e Chocolatada
  • 12:00h Sorteo de Lotaría con sorprendentes agasallos para os premiados/as.
  • 12:30h Badaladas de Fin de ano e uvas
  • 12:45h Cotillón e Festa
  • 14:00h Fin de Festa

Boletíns de Notas:

• Infantil: En formato papel enviadas a través do alumnado
  • Primaria: Vía dixital por ABALAR, ás 15h do día 21 poderán ser consultadas na app

*Agradecer por adiantado ao ANPA o apoio e colaboración o convite aos Roscóns de Nadal, Chocolatadas e Uvas e demais maxia navideña!!!!!