---------------------------------------------
ANUNCIOS-SECRETARÍA

LISTADO DEFINITIVO DO FONDO DE LIBROS

Adxuntamos listado definitivo do fondo de libros. Archivo baixo a imaxe.

LISTADO PROVISIONAL FONDO LIBROS

Adxuntamos a lista provisional de admitidos e excluidos do fondo de libros.

Tendes o archivo baixo a imaxe.

Calendario Escolar 2019/2020

Calendario escolar para o vindeiro curso 2019/2020.

Comezamos o 11 de setembro!!

Felices vacacións!

(Máis información a través da imaxe)

Axudas municipais de material escolar e comedor

Aberto o prazo, do 3 ao 31 de xullo, para solicitar axudas do Concello para libros e material escolar (ed. Infantil) e comedor escolar (ed. Infantil e primaria).

Acceso a máis información  a través  da imaxe.

LISTADO LIBROS DE TEXTO 2019/2020

Clicando na foto podedes acceder ao listado de libros de texto para o vindeiro curso 2019/2020.

**** En 5º e 6º de Ed. Primaria, cambian os libros de Lingua Inglesa. Para aqueles que solicitedes o fondo de libros, se vos incluirá no lote.

Lembrade que os "cadernos de traballo" de Lengua, Lingua e Inglés é preciso mercalos para 3º, 4º, 5º e 6º de primaria. Os que teñades o "Vale de material" do fondo, podedes mercalos con el.

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR NA FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

PRAZO: DENDE O 20 AO 30 DE XUÑO

- ANEXO III : DOCUMENTO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (Ver "Archivos Adxuntos")

-FOTOCOPIA DO DNI (de todos os membros computables da unidade familiar que o teñan)

- FOTOCOPIA DA CARTILLA DE VACINAS

- FOTOCOPIA DA TARXETA DA SEGURIDADE SOCIAL

- IMPRESOS DE PLURILINGÜISMO E RELIXIÓN/ATENCIÓN EDUCATIVA (proporcionados polo centro. Ver "Archivos adxuntos")

- DÚAS FOTOGRAFÍAS TAMAÑO CARNÉ

DEVOLUCIÓN LIBROS 3º, 4º 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Comunicamos ás familias que a devolución de libros correspondentes ao Fondo Solidario de libros de texto para este curso organizarase do xeito seguinte:

5º e 6º de Educación Primaria: VENRES 14 DE XUÑO  de 9:00 a 9:15 o de 13:30 ata as 14:00 horas

3º e 4º de Educación Primaria: LUNS 17 DE XUÑO de 9:00 a 9:15 ou de 13:30 ata as 14:00 horas

Lembrade que os libros deben de estar en bo estado (non subliñados, escritos, sucios ou rotos). Se é posible, quitádelle o forro se está moi deteriorado. Se non, limpádeo ben con alcohol, quitando así todo o resto de pegamentos e suciedade.

FONDO DE LIBROS 2019/2020

Axudas para libros e material 2019-2020

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

A presente orde integra:

Fondo solidario de libros de texto en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria e ESO.

Axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º de educación primaria.

Axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado de 1º a 6º de Ed. Primaria e ESO.

FORMA DE PRESENTACIÓN: aqueles interesados entregarán debidamente cuberto o impreso ED330B que tendes ao final deste texto,xunto coa documentación requerida (ver a nosa web ou consultar na páxina https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros) da que deberán traer fotocopia e orixinal.

O impreso pódese descargar na mesma dirección web e  entregar na secretaría do centro, ou ben presentalo en sede electrónica. Aquelas familias que o desexen, poden recoller unha copia na secretaría do centro.

DATA LÍMITE para solicitar a participación no Fondo o 21 DE XUÑO.

ALUMNADO DE 6º EP: as solicitudes deste alumnado deberán ser entregadas no IES correspondente achegando, igualmente, a fotocopia da documentación necesaria xunto co orixinal.

*En vindeiras datas daremos instrucción para a entrega dos libros adquiridos co fondo (lembrade que teñen que estar en boas condicións para percibir as axudas).

LISTADO DEFINITIVO ADMITIDOS

Listado definitivo de admitidos para o curso 2019/2020.

Lembrade que a partir do 20 de xuño podedes formalizar a matrícula.

LISTADO PROVISIONAL ADMITIDOS

LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2019/2020.

LEMBRADE QUE TENDES ATA O VENRES 3 DE ABRIL PARA POSIBLES RECLAMACIÓNS.

O LISTADO DEFINITIVO PUBLICARASE ANTES DO 15 DE MAIO