---------------------------------------------
ANUNCIOS-SECRETARÍA

VEN A COÑECERNOS. XORNADA PORTAS ABERTAS

ADMISIÓN ALUMNADO 2021-2022

SOLICITUDE PARA DOTACIÓN DE MÁSCARAS (do 16 ao 27 de novembro)

Clicar na imaxe para o acceso á normativa.

Acceso ao impreso para a solicitude

TITORIAL: WEBEX

CISCO Webex

Podedes entrar cun ordenador por internet, estando dispoñible na dirección

Se tendes tablet ou móbil, tendes que descargar a app dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dende Playstore (se o sistema operativo é Android).

Na seguinte imaxe tendes acceso ao PDF do "Manual de usuario webex"

IMPORTANTE: A continuación deixamos un videotitorial para o alumnado, onde vos explica como acceder a unha videoconferencia e as distintas formas de acceso (a través dun ordenador persoal ou portátil, a través de disopositivos móbiles, ou mesmo a través da líña telefónica – só con voz) (clicar)

TITORIAL: CORREO ELECTRÓNICO NA AULA VIRTUAL

CLICANDO NA IMAXE ACCEDEDES AO TITORIAL PARA INTRODUCIR O VOSO CORREO ELECTRÓNICO PARA A AULA VIRTUAL

DÍA 2 DE NOVEMBRO NON LECTIVO

Prezadas familias.

Lembrámosvos que o vindeiro luns, 2 de novembro, será un día non lectivo escollido polo centro. Desexámosvos moita saude e un merecido descanso en familia.

Moito animo e graciñas pola vosa colaboración.

O NOSO COLE, VIGUÉS DISTINGUIDO

O NOSO COLE, ELEXIDO ESTE ANO 2020 COMO VIGUÉS DISTINGUIDO

Toda a Comunidade Educativa do CEIP Igrexa Candeán agradecemos xunt@s esta distinción ao Concello de Vigo e celebramos que levamos 50 anos educando e formando xeracións.

Se clicades na foto, poderedes ver o vídeo de agradecemento .

PROGRAMA DE ACOLLIDA

Estimadas familias: Á vosa dereita tendes un recadro en verde (PROGRAMA DE ACOLLIDA)onde ao clicar, amósavos o documento do centro no que se plasman as normas, instrucións e actividades que levaremos a cabo neste curso por mor do COVID 19. Para calqueira dúbida non dubidedes en chamarnos.

Lembrade que para falar con secretaría ou dirección é preciso pedir CITA PREVIA.

Moitas graciñas pola vosa comprensión

LISTADO FONDO LIBROS

Tendes publicados os listados provisionais da concesión do fondo libros.

Os listados están publicados no taboleiro do centro, na entrada do edificio principal.

A partir de agora poden presentar reclamación quenes o consideren, na secretaría do centro.

O listado definitivo publicarase antes do día  20 de xullo.

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA DO 1 AO 10 DE XULLO

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR NA FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

PRAZO: DENDE O 1 AO 10 DE XULLO

- ANEXO III : DOCUMENTO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (Ver "Archivos Adxuntos")