COMEZO DO CURSO ESCOLAR

Comezamos de novo o luns día 11, con horario de 9:00 a 14:00 horas (agás os pequeniños de 3 anos que estarán no seu periodo de adaptación)

Xa o primeiro día os titores/as vos darán, a través do alumnado, a diferente información para o curso (documentación precisa,entrega de libros, material, organización...)

Este día tamén hai servizo de Comedor e Madruga.

Benvidas, familias!

LISTADO DEFINITIVO FONDO LIBROS

TODAS AS FAMILIAS QUE SOLICITASTES O FONDO LIBROS , VOS FORON CONCEDIDOS OS LIBROS DE TEXTO.

LEMBRADE QUE TAN SÓ TENDES QUE MERCAR OS CADERNIÑOS DE LENGUA,LINGUA E INGLÉS CORRESPONDENTES A CADA CURSO (3º, 4º, 5º E 6º)

LISTAXE PROVISIONAL / FONDO DE LIBROS

DENDE HOXE DÍA 14 DE XULLO DE 2017 EXPONSE NO TABOLEIRO DO CENTRO E NOS ENLACES ADXUNTOS A LISTAXE PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO , SEGÚN A ORDE DO 16 DE MAIO DE 2017 (DOG do 22/05/2017).

Para poder visualizar o arquivo, deben de premer na seguinte ligazón:

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO 2017/2018

ADXÚNTASE EN PDF O LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO 2017/2018.

- DEBERÁN MERCALOS AQUELAS FAMILIAS QUE NON SOLICITARON O FONDO DE LIBROS (3º, 4º, 5º e 6) OU CUXAS SOLICITUDES FOSEN REXEITADAS (Publicarase o listado de admitidos e excluídos), ASÍ COMO AS FAMILIAS DE 1º E 2º QUE NON OBTIVESEN O CHEQUE (Publicarase tamén o listado de admitidas e excluídas)

- OS LIBROS DO FONDO SERÁN REPARTIDOS NO MES DE SETEMBRO.

- OS CADERNIÑOS DEBERÁN MERCALOS AS FAMILIAS, O FONDO SOAMENTE CUBRE OS LIBROS DE TEXTO.

- AS QUE OBTEÑAN O CHEQUE DO MATERIAL SERÁN AVISADAS.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E FONDO SOLIDARIO

Orde que regula a participación no fondo solidario e adquisción de libros de texto e material escolar. Prazo: ata o 23 de xuño.

Na seguinte páxina web tendes un resumo.

APROIMPA

O alumnado de 1º, 2º e 4º foron a APROIMPA, onde aprenderon a traballar coa masa, elaborar pan e...comelo! Canso

AXUDAS MUNICIPAIS COMEDOR (INFANTIL E PRIMARIA) E MATERIAL ESCOLAR (INFANTIL)

Axudas municipais de libros e material escolar (só para Ed. infantil) e comedor (para Ed. Infantil e Primaria)

Tendes máis abaixo o enlace ao Concello onde figura toda a información e o Impreso de Solicitude para descargalo.

Lembrade, os que solicitedes as axudas, que tendes que pedir un xustificante do centro

Prazo de presentación: do 19 de maio ao 15 de xuño

FESTEXAMOS OS MAIOS

“Os maios” é unha celebración popular que se fai para conmemorar a chegada da primavera e o remate do cru inverno, e propiciar deste xeito a obtención de boas colleitas. Forma parte do chamado “Ciclo do Maio”, época de exaltación da natureza, da floración das plantas e da aparición dos primeiros froitos.

MAIO

Moitas grazas ás familias polas aportacións para a creación do Maio e ao alumnado pola elaboración! Quedou fermoso, fermoso!

ATENCIÓN HOSPITALARIA E DOMICILIARIA

Adxuntamos información en PDF sobre o servizo que a Administración ofrece para o alumnado con enfermidades prolongadas.