LIBROS DE TEXTO DE 3º, 4º, 5º, 6º QUE CADA ALUMNA/O RECIBIRÁ, E OS QUE TERÁ QUE COMPRAR OBRIGATORIAMENTE

Consulta as listaxes para saber que libros recibirá o teu fillo ou filla, e cales terá que comprar, para o curso 2020/21.

AXUDAS POR MATERIAL CONCEDIDAS 2020/21

CONSULTA SE CHE FOI CONCEDIDO O VALE DE MATERIAL. TES QUE RECOLLELO ENTRE O 13 E 14 DE XULLO (9´00-14´00), OU EN SETEMBRO.

Atención, as axudas concedidas por libros de 1º e 2º de primaria son nulas, xa que no noso cole non hai libros de texto neses cursos.

LIBROS DE TEXTO 2020_21

No documento adxunto indícanse os libros de texto do CEIP do Hío.

REVISTA 2019/20 DO CEIP DO HÍO

CHEGOU, CHEGOU, XA ESTÁ AQUÍ. REVISTA FRESQUIÑA, CON RECENDO A MAR. Accede a ela neste enlace

Se non che vai, proba neste outro

Por primeira vez na historia unha revista interactiva, con máis de 70 enlaces de fotos, audios e vídeos!!!!!!!

SOBRE AS FOTOCOPIAS ANUAIS QUE SE PAGARON E NON SE GASTARON

Infórmase ás familias que na petición de cartos para pago de fotocopias do curso 2020/21, se vos descontará a parte proporcional correspondente ao período de confinamento do curso 2019/20.

Vamos, que como as vosas fillas e fillos non gastaron as fotocopias previstas para o 3º trimestre, farase un desconto o próximo curso.

A REVISTA DO COLE, UN AGASALLO DE FIN DE CURSO

Ola familias, ola nenas e nenos do Hío:

O profesorado está rematando a revista escolar do curso 2019/20 "A Edición".

O luns día 13 estará dispoñible nesta páxina web.

ELECCIÓN ENTRE AS ASIGNATURAS DE Valores Sociais e Cívicos E Relixión CURSO 2020/21

Está establecido que todos os anos as familias elixades se as vosas fillas e fillos van recibir a asignatura de Valores Sociais e Cívicos, ou a de

LISTAXE DEFINITIVA ALUMNADO DE 3 ANOS ADMITIDO CURSO 2020/21

A listaxe definitiva coincide coa provisiona.

LISTAXE PROVISIONAL ALUMNADO DE 3 ANOS ADMITIDO CURSO 2020/21

Un saúdo para as familias que incorporarán alumnado de tres anos ao noso cole. BENVIDAS.

No caso de irmáns pequenos matriculados, grazas por volver confiar no CEIP do Hío.

A extraordinaria situación que estamos vivindo lévanos a pospoñer a setembro a reunión que normalmente tiñamos en xuño.

Actualmente somos incapaces de resolver as dúbidas que tedes, sobre como se desenvolverá o curso 2020/21 co alumnado de educación infantil. Nin siquera sabemos que modificacións pedagóxicas teremos que realizar.

As novidades serán publicadas aquí, na páxina web.

MENSAXE ÁS FAMILIAS SOBRE O CURSO 2020/21

Algunhas familias comunicaron ao colexio a súa preocupación con respecto ao que acontecerá o vindeiro curso 2020/21.

O CEIP do Hío vai intentar aclarar alguna dúbidas e trasmitir unha mensaxe de tranquilidade.