ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2021/22: PROTOCOLO COVID, HORARIO E ESPAZOS

PARA HORARIO E ESPAZOS, VER DOCUMENTO ADXUNTO.

PROTOCOLO COVID ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

(ASPECTOS XERAIS DE APLICACIÓN A TODAS AS ACTIVIDADES,

ACTIVACIÓN DE ABALAR-MÓBIL

ABALAR-MÓBIL É UNHA PLATAFORMA COMUNICATIVA DA XUNTA DE GALICIA PARA MANTER CONTACTO ENTRE PROFESORADO E FAMILIAS MEDIANTE OS TELÉFONOS MÓBILES.

Para activala tedes que descargar a aplicación no voso móbil persoal desde: https://www.edu.xunta.gal/espazoAbalar/es/noticia/abalarmobil

Para que a conexión funcione o voso nº de teléfono debe estar rexistrado nos arquivos informáticos de colexio. En caso de que non recibades avisos pode ser porque o voso actual teléfono non estea rexistrado, enviádenos un aviso indicando o novo número.

COMEDOR ESCOLAR 2021/22

Consultade o seguinte documento adxunto.

NOTA INFORMATIVA DE INICIO DE CURSO PARA ALUMNADO 5-ANOS

NOVIDADES PROTOCOLO COVID-19 DO CEIP DO HÍO, 2021/22

BENVIDAS E BENVIDOS AO CURSO 2021/22

No documento adxunto podedes ler as novidades DO PROTOCOLO COVID-19 máis salientables a ter en conta este ano escolar.

Antes de nada apelamos a que todas as familias actuedes responsablemente en relación coa pandemia (o curso pasado foi unha boa e eficaz demostración, noraboa).

ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO EN 3º E 4º DE PRIMARIA...e vales de material

- Todo o alumnado que cursará 4º de primaria en 2021/22 recibirá os libros de texto. A maiores terá que comprar en calquera libraría de Cangas, todo o alumnado, o dereito de uso da aplicación Snappet. Podedes empregar o vale de material para ese fin.

- A listaxe de 3º de primaria que recibirá libros de texto, está no panel informativo da entrada do colexio; hai seis familias que terán que compralos. Todo o alumnado, terá que comprar Snappet.

- Recórdase que 5º e 6º utilizarán o programa Edixgal, polo que non terán libros de texto, nin Snappet.

LIBROS DE TEXTO E DEMAIS MATERIAIS CURRICULARES 2021/22

O CEIP DO HIO MEDALLA DE PRATA DOS PREMIOS ECOINNOVACIÓN

Presentáronse 122 proxectos de toda España...quedamos subcampións na categoría 3.

Segue a noticia neste enlace

VIDEO PRESENTADO PARA EXPLICAR O PROXECTO

REVISTA ESCOLAR 2020/21

FRESQUIÑA, fresquiña coma o tempo, chega a revista do CEIP do Hío.

Descárgaa no teu equipo. É interactiva. Se picas nos códigos QR ábrense audios, vídeos, fotografías...

Podes imprimila en calquera multicopista, ou no cole pagando 3 euros. Se non o fixeches, chama ao 633 124 796 para encargala.

POR PROBLEMAS TÉCNICOS RETIRAMOS O ENLACE, EN BREVE ACTIVARÉMOLO

PROBA AGORA

LIBROS DE TEXTO E DEMAIS MATERIAIS CURRICULARES ESTABLECIDOS NO CENTRO 2021/22

En 2020/21, na área de lingua estranxeira-inglés deixaranse de empregar libros de texto e cadernos de traballo.

O CEIP do Hío segue apostando por un ensino personalizado, con materiais adaptados á idade, contexto e necesidades puntuais, deseñados polo propio profesorado.