ADMISIÓN ALUMNADO 2019/2020

De acordo coa Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15 de marzo, do 1 ao 20 de marzo establécese o prazo de presentación de solicitudes de admisión do novo alumnado.

Para informar sobre dito proceso realizaremos as seguintes reunións informativas:

• Xoves, día 28 de febreiro, ás 16:45 horas.
  • Venres, día 8 de marzo, ás 12:30 horas.
  • Mércores, día 13 de marzo, ás 16:45 horas.

Non é necesario facer reserva previa.

DÍA DA PAZ 2019

O día 30 de XANEIRO celébrase o DÍA ESCOLAR POLA PAZ E A NON VIOLENCIA

Este ano 2019, na semana da Paz reflexionaremos sobre a tolerancia. O lema que eliximos  para este ano é: "eu son, ti es ...  xuntos somos".

Entre outras actividades organizaremos  un rastrillo solidario que estará aberto  do 23 de  ao 30 de xaneiro. Recolleranse, así mesmo, alimentos e productos de hixiene e roupa usada. A roupa e o recaudado no rastrillo entregarase a ONG "Ecodesarrollo Gaia" de A Coruña que está a desenvolver distintos proxectos en África. Podedes visitar a súa páxina web premendo nesta ligazón.  Os alimentos e productos de hixiene entregarémolos a Cáritas de Culleredo.

Para coñecer máis detalladamente as actividades que se levarán a cabo podedes premer na seguinte imaxe:

CUMPRIMOS 45 ANOS

CUMPRIMOS 45 ANOS!!

O 13 de novembro de 1973 inaugurábase o Colexio de Tarrío. Cumprimos 45 anos.

VELAQUÍ UN PEQUENO CADERNO PARA CELBRAR ESTA CONMEMORACIÓN