TARRIONOVAS

Os alumnos e alumnas do PROA elaboraron un telexornal coas novas máis salientables deste curso 2016/2017. Premendo na seguinte imaxe podedes acceder a él. Os nosos parabéns polo seu bo facer.

PREMENDO NESTA LIGAZÓN PODEDES ACCEDER Á NOTICIA QUE RECOLLEU O TELEXORNAL DA TVG SOBRE ESTE TRABALLO

MATRÍCULA 2017/2018

REUNIÓN INFORMATIVA

O vindeiro luns, día 19 de xuño, ás 16:45 hrs. haberá unha reunión informativa sobre o proeceso de matrícula e entrega de documentación do curso 2017/2018.

O prazo de matrícula para todo o alumnado admitido para o curso 2017/2018 é do 20 ao 30 de xuño.

Horario de atención ao público: de 10 a 13 horas.

ADMISIÓN ALUMNADO 2017/2018

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO

ALUMNADO ADMITIDO
4º de Infantil (3 anos)
1º de Primaria
3º de Primaria
4º de Primaria
6º de Primaria

ALUMNADO NON ADMITIDO
6º de Infantil (5 anos)
5º de Primaria

De acordo co artigo 32 da Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15 de marzo, contra esta relación, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes  contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

ACTA DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN

Lexislación aplicable:

HORARIO DE SECRETARÍA: 9:30 A 13:30 HORAS

Calendario, prazas vacantes e normas a ter en conta.

Área de influencia do centro.

Centros adscritos.

Baremo e acreditación.

Servizos complementarios

Aplicación informática "admisionalumnado" (Aquí poderase cubrir online a solicitude de admisión)

Impreso para a solicitude de admisión

Para máis información podes acceder a páxina da Consellería de Cultura, Educación e O. U. mediante esta ligazón.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

O día 22 de maio de 2017 publicouse no DOG a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texo e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria en centros sostidos con fondos públicos.

PARA MÁIS INFORMACIÓN PREME NA SEGUINTE IMAXE:

IMPRESO PARA REALIZAR A SOLICITUDE

ACCEDE Á PAXINA DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN