AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO - 3º E 4º DE PRIMARIA

CURSO 2018/2019

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

Recordamos que os libros serán entregados aos alumnos e alumnas polos seus titores ou titoras en setembro, ao inicio do curso.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO DE 1º E 2º DE PRIMARIA.

LISTADO DE VALES EMITIDOS

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

LISTADO DE VALES EMITIDOS

Os vales poderán ser recollidos no centro os días 5 e 6 de xullo en horario de 10 a 13 horas.

FIN DE CURSO 2017/2018

O pasado día 21 de xuño celebramos o festival de fin de curso con diversas actividades. Premendo nas seguintes imaxes podedes acceder aos vídeos das distintas actividades.

FESTIVAL DE INFANTIL

FESTIVAL DE PRIMARIA

DESPEDIDA DE 6º

O PRINCIPIÑO

Noraboa ao titor e  aos alumnos e alumnas de 6º A polos premios acadados no XXI Certame de teatro escolar e afeccionado da Deputación da Coruña : Mellor dirección artística, mellor guión adaptado, mellor actor secundario, mellor actor principal e mellor obra na categroría infantil.

NESTA LIGAZÓN PODEDES ACCEDER AO VÍDEO DA OBRA: