BIBLIOTECA TROTAAUGAS

Taboleiro de novas

LISTA DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2016-2017

BENVIDOS AO NOVO CURSO ESCOLAR 2016-2017

Un ano máis dámosvos a benvida ao novo curso escolar 2016-2017.

Este curso dará comezo o vindeiro luns día 12 de setembro e, coma en anos anteriores, en xormada de presentación, de 08:45 h. a 11:30 h.

FELIZ CURSO A TODOS!!

LISTA DEFINITIVA DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO 2016-2017

Esta é a lista definitiva de alumnos admitidos para o curso 2016-2017.
Recordade que deben formalizar a súa matrícula e entregar a documentación entre os días 20 e 30 do mes de xuño.

Facede clic na imaxe para ver a lista.

A familia Trebón: Un agasallo para as hortas

Xa tedes á vosa disposición o novo videoconto de serie “Planeta Verde”, que leva por título “Un agasallo para as hortas”.

Anselmo Trebón recibe un premio especial: un recipiente para elaborar compost na súa propia vivenda e contribuír, dunha forma ecolóxica, á reciclaxe dos restos orgánicos en orixe. Pero non todo é compostable, polo que resulta necesario informarse previamente sobre os refugallos que poden e non poden ser depositados no composteiro.

A familia Trebón: Un agasallo para as hortas

A familia Trebón: Un almorzo completo

Aquí tedes, baixo o título “Un almorzo completo”, o novo videoconto da serie “Planeta Verde” de Sogama.
Vito e Lilia fanse eco da importancia que ten afrontar cada día cun almorzo completo, variado e equilibrado no que non falten as froitas, os lácteos e os hidratos de carbono. Aproveitando a ocasión, recordan que, unha vez rematada a primeira inxesta do día, hai que recoller a mesa e separar os residuos de forma correcta para depositalos posteriormente nos contedores correspondentes e así propiciar a súa reciclaxe: o brick  do leite, no amarelo; o tarro da marmelada, no iglú verde; e a caixa de cereais, no azul.

Porriño acometerá de forma urgente las mejoras en el colegio de Cruz Budiño

La alcaldesa de Porriño, Eva García de la Torre, se comprometió, ayer, durante una visita al Colegio de Educación Infantil y Primaria Cruz-Budiño, a que el Ayuntamiento acometería la reforma urgente de las principales deficiencias del mismo.
Las más importantes, como pudo comprobar la regidora en el recorrido que hizo acompañada por la concejal de Educación, Soledad Girón, el director del centro, José Luis Freire, la jefa de estudios y la presidenta de la Asociación de Madres y Padres de Alumnos (ANPA), son la necesidad de un cierre que garantice la seguridad e integridad de los niños; la eliminación de las filtraciones de agua en el pabellón del centro, que ya resultó inundado en varias ocasiones...