Benvidos e benvidas ao curso 2021-2022

BENVIDAS E BENVIDOS AO CURSO ESCOLAR 2021-2022

Estimadas familias

O novo equipo directivo quere darvos a benvida a este novo curso escolar 2021-2022.

A pesar das dificultades que  vivimos nos últimos tempos, estamos convencidas de que o conxunto da comunidade educativa conseguiremos que a escola continúe sendo un lugar seguro, acolledor, agradable e cheo de novas aprendizaxes para os vosos fillos e fillas.

Agradecemos, de antemán, a vosa colaboración.

A continuación compartiremos información IMPORTANTE relacionada coa ORGANIZACIÓN do primeiro día lectivo.

Quedamos á vosa disposición

Saúdos e bo comezo para todos e todas.

INICIO DO CURSO 2021-2022

ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL:

O alumnado de 4º de Educación Infantil seguirá o Período de Adaptación remitido por correo electrónico durante o verán.

É importante que veña acompañado só por unha persoa (preferiblemente que non sexa de risco). É obrigatorio que o/a acompañante leve máscara e garde a distancia de seguridade.

O día 9 de setembro empezará o alumnado de 5º e 6º de Educación Infantil, que entrarán polo portalón principal, seguindo as medidas de seguridade citadas anteriormente, no seguinte horario:

CURSO

ENTRADA

SAÍDA

6º de E.I (A e B)

10:45

6ºA     13:25

6ºB     13:30

5º de E.I (A e B)

11:05

5ºA     13:15

5ºB     13:20

Un membro do equipo directivo acompañará ás titoras ata o portalón para recibirvos e darvos a benvida a este novo curso escolar.

ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O día 9 iniciará o curso todo o alumnado de Educación Primaria.

O alumnado de 1º, 2º e 3º de Educación Primaria entrarán polo portalón principal e o alumnado de 4º, 5º e 6º Educación Primaria polo portalón do pavillón. En tódolos casos recomendamos só un acompañante por neno/a e que non sexa unha persoa de risco. Agardaredes no peirao, fóra do recinto, ata que se vos chame. É obrigatorio o uso de máscara e respectar a distancia de seguridade.

Os horario de entrada son os seguintes:

CURSO

13:40

10:25

13:35

Un membro do equipo directivo acompañará aos titores e titoras ata o portalón para recibirvos e darvos a benvida a o novo curso escolar.

GARANTIRASE O SERVIZO DE TRANSPORTE ESCOLAR NO HORARIO HABITUAL TANTO NAS ENTRADAS COMO NAS SAÍDAS, ASÍ COMO O COMEDOR.

AVISO IMPORTANTE:

Na páxina web, no Facebook, blogs de aula e a través de ABALARMÓVIL, colgaremos un dossier coa información correspondente a este inicio de curso. Nesa información irá incluída unha DECLARACIÓN conforme recibistes a información pertinente, que cada familia deberá traer asinada ese primeiro día de curso. Aquelas familias que non poidan imprimir esta declaración, terán o modelo impreso nunha mesa á entrada do recinto escolar nos días anteriores ao inicio das clases ou nese mesmo día.